تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814285732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقاوم سازی ساختمان ها در برابر حوادث سبب کاهش خسارت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مقاوم سازی ساختمان ها در برابر حوادث سبب کاهش خسارت می شود فرماندار تنگستان گفت: مقاوم سازی ساختمان ها در برابر حوادث از جمله زلزله سبب کاهش خسارت می شود که باید این مهم مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۴ آذر ساعت 08:45

خبرگزاری پانا+مقاوم سازی ساختمان ها در برابر حوادث سبب کاهش

به  گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، غلامرضا ترک زاده در جمع  برگزار کنندگان مانور سراسری زلزله و ایمنی درمدرسه قدس  اهرم افزود یکی از اهداف  از برگزاری  مانور زلزله و ایمنی در مدارس ارتقای سطح هوشیاری، آگاهی وآمادگی دانش آموزان  در مدیریت بحران هنگام زمان بروز حادثه برای کاهش آسیب های ناشی از وقوع زلزله است .
 
فرماندار تنگستان تصریح کرد : برگزاری این مانور بسیار خوب بود زیرا دانش آموزان آموخته های خود را در مورد ایمنی در برابر زلزله به صورت عملی به نمایش گذاشتند و با شنیدن صدای آژیر در نقاط امن کلاس های درس و مدارس خود پناه گرفتند.
 
وی افزود : در این مانور دانش آموزان با نحوه  امداد و نجات، چگونکی حمل مصدوم، بکار گیری وسایل اطفای حریق، و استفاده از  دربهای خروج اضطراری و پناه گیری آشنا شدند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن