تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819139590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت بیش از یک هزار تماس با 110 در 10 روز/ سرقت در میاندوآب18 درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: فرمانده انتظامی میاندوآب از کاهش 18 درصدی سرقت در میاندوآب نسبت به سال گذشته با تلاش پرسنل انتظامی و همکاری مردم خبر داد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زرین خبر ،  سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با سرقت یکی از اهداف پلیس است، گفت: در راستای طرح تشکیل مبارزه با سرقت، امسال، 420 مورد آموزش همگانی در میان جامعه هدف برگزار شده است.
فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: این آموزش های همگانی با مشارکت ادارات، نهادهای دولتی و مراکز علمی و آموزشی در جامعه هدف برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه در راستای این طرح 45 فقره طرح مقابله بر سرقت اجرا شده است، افزود: بررسی آمار، نشان از کاهش 18درصدی سرقت در میاندوآب نسبت به سال گذشته دارد.
شیخ نژاد با تاکید بر اینکه خانواده ها اصول ایمنی و حفاظتی را برای مقابله با سارقان حتما رعایت کنند، گفت: به همشهریان توصیه می شود منازل ومغازه های خود را به دوربین های مدار بسته و سیستم هشداری مجهز نموده و از نگهداری اقلام قیمتی، وجه نقد در منزل خودداری کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوک در محلات خود سریعاً با پلیس 110 تماس بگیرند.
فرمانده انتظامی میاندوآب هم چنین با بیان اینکه در 10 روز گذشته بیش از یک هزار و 115 ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
ثبت بیش از یک هزار تماس با 110 در 10 روز/ سرقت در میاندوآب18 درصد کاهش یافت






دوشنبه ، ۹آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن