تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813004097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت 3 ژنرال ترکیه به اتهام توقیف خودرو های حامل سلاح به سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: ۲ ژنرال و یک سرهنگ ژاندارمری ترکیه به دستور دولت این کشور و در ارتباط با پروندۀ جنجالی توقیف کامیون های عازم سوریه بازداشت شدند.
پس از اقدام اخیر دولت ترکیه در صدور حکم حبس برای خبرنگاران روزنامه «جمهوریت» به جرم افشای رسوایی ارسال سلاح به سوریه، رسانه های ترکیه به تازگی از دستگیری 2 ژنرال و یک سرهنگ این کشور درخصوص این پرونده خبر داده اند.
به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه، به نقل از روزنامه «تودی زمان» ترکیه، دولت اردوغان روز گذشته 3 تن از افسران عالی رتبه این کشور را به اتهام ممانعت از حرکت کامیون های متعلق به «سازمان اطلاعات و امنیت ملی ترکیه (MiT)» در سال 2014، بازداشت کرد.
وبگاه «دویچه وله» آلمان اضافه می کند، این سه نظامی بلندپایه، سرلشکر «ابراهیم آیدین»، سرتیپ «حمزه چلپ اوغلو» و سرهنگ «برهان الدین جهانگیر اوغلو» بوده اند که به ترتیب، فرمانده شهربانی «آنکارا»، فرمانده سابق شهربانی «آدانا» و رییس سابق مرکز تحقیقات جنایی شهربانی می باشند.
تودی زمان می نویسد: «این سه مقام ارشد، در ماه ژانویه 2014 (دی ماه 92)، بدنبال اطلاعاتی که از منبعی ناشناس مبنی بر حرکت یک محمولۀ اسلحه به مقصد سوریه دریافت می کنند، مانع ادامه مسیر چند کامیون مشکوک در جنوب ترکیه و نزدیک مرزهای این کشور با سوریه می شوند.»
به نوشته ... [ مشاهده متن کامل خبر در جام جم آنلاین ]
بازداشت 3 ژنرال ترکیه به اتهام توقیف خودرو های حامل سلاح به سوریه






یکشنبه ، ۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن