تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819565592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره با بانک‌هاي معتبر جهاني در فرايند ارزي بانک شهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۳۶ب.ظ)
مذاکره با بانک‌هاي معتبر جهاني در فرايند ارزي بانک شهر موج - معاون بين‌الملل و امور ارزي بانک شهر از آغاز مذاکره با بانک‌هاي معتبر جهاني در فرايند ارزي اين بانک خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدمحمدمهدي احمدي، معاون بين‌الملل و امور ارزي اين بانک، با اشاره به دريافت مجوز مرحله سوم ارزي اظهار کرد: با دريافت اين مجوز، اموري از قبيل اعتبارات بلندمدت ارزي مانند فاينانس و ريفاينانس تسهيل خواهد شد که اين موضوع از مهم‌ترين گام‌هاي ارزي است که با جديت دنبال مي‌شود.
وي با تاکيد بر اين‌که با دريافت اين مجوز، فعاليت‌هاي وسيعي پيش‌ روي اين بانک در حوزه بين‌الملل و ارزي وجود دارد، افزود: با انجام اين اقدامات، عملاً عامليت صندوق توسعه ملي براي متقاضيان دريافت تسهيلات از اين صندوق و شرايط ايجاد شعبه و نمايندگي‌هاي خارج از کشور براي بانک شهر فراهم مي‌شود.
احمدي با اشاره به فرصت‌ها و تهديدات پيش‌ روي شبکه بانکي کشور در فضاي پسابرجام و پساتحريم گفت: چالش اصلي ما در اجرايي‌سازي اين مجوز، مسأله منابع انساني است که طي اين مدت، در اين زمينه نيز اقدامات مختلفي از قبيل آموزش ضمن خدمت کارکنان و جذب کارشناسان خبره در حوزه امور ارزي انجام شده است.
وي با تأکيد بر اين‌که از فروردين سال 95 بانک شهر مي‌تواند به‌ طور گسترده، سازماندهي عمليات ارزي را آغاز کند، گفت: قراردادها در خصوص کارت‌هاي بين‌المللي با قابليت مصرف برون مرزي با شرکت union pay منعقد شده و تمهيدات و بستر‌سازي لازم جهت ارائه اين خدمت به مشتريان در مراحل نهايي خود قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن