تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819973179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحول و گسترش در روابط ايران و روسيه آشکار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۲۰ب.ظ)
العهد نيوز: تحول و گسترش در روابط ايران و روسيه آشکار است موج - يک پايگاه خبري لبناني با اشاره به سفر ولاديمير پوتين به ايران نوشت: تحول و گسترش در روابط ايران و روسيه آشکار است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، ديدار رئيس جمهور روسيه با رهبر معظم انقلاب اسلامي در راستاي توقف يک جانبه گرايي آمريکا است.
العهد نيوز با اعلام مطلب فوق نوشت: روابط تهران و مسکو در چند دهه گذشته متحول و در سال هاي اخير گسترش يافته است تا جايي که در پرونده هاي مهم منطقه و جهان بيشتر به يکديگر نزديک شدند.
از سوي ديگر، بايد گفت که جمهوري اسلامي ايران بعد از توافق هسته اي 14 ژوئيه به عنوان يک بازيگر کليدي وارد مسائل منطقه اي شده است. وجود منافع مشترک نيز در همکاري مسکو و تهران بي تاثير نبوده است؛ اين امر از همکاري هسته اي و مبارزه با تروريسم گرفته تا انتقاد به نظم نوين جهاني وجود دارد.
اين پايگاه خبري افزود: بسياري از تحليلگران سفر ولاديمير پوتين، رئيس جمهور روسيه به ايران و ديدار وي با رهبر معظم انقلاب را در راستاي ايجاد سنگ بناي نظم نوين جهاني مي دانند؛ امري که مبتني بر کثرت گرايي و پايان دادن به نظامي است که ساليان سال جهان را در تسلط خود گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن