تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820112743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح وکيل خانواده/ بيمه وکلات در کشور شکل مي گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۴۰ق.ظ)
معاون حقوقي رياست جمهوري خبر داد: اجراي طرح وکيل خانواده/ بيمه وکلات در کشور شکل مي گيرد موج - معاون حقوقي رياست جمهوري گفت: به دنبال اجرايي کردن طرح وکيل خانواده در سراسر کشور هستيم و با اجراي اين طرح جلوي بسياري از معضلات اجتماعي گرفته خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، الهام امين زاده در دومين مجمع حقوقدانان و وکلاي نيکوکار تصريح کرد: در حال حاضر در معاونت رياست جمهوري سه طرح وکيل خانواده، بيمه وکالت و وکالت اجباري مورد بررسي قرار گرفته و در حال فراهم کردن شرايط اجراي اين طرح ها هستيم.
وي افزود: بسياري از اقشار آسيب ديده جامعه توان دريافت خدمات حقوقي را ندارند و بايد شرايط رفاه حال اين خانواده ها فراهم شود.
معاونت حقوقي رياست جمهوري اجراي طرح وکيل خانواده را سبب کاهش پرونده هاي قضايي دانست و خاطر نشان کرد: اگر مردان به وکلا اعتماد کرده و شرايط براي جذب وکلا فراهم شود بسياري از پرونده هاي کنوني دستگاه قضا کم شده و مشکلات خانواده ها نيز برطرف مي شود.
امين زاده ادامه داد: در بسياري از معضلات از جمله ازدواج، حضانت و همچنين عقد قراردادهاي حقوقي بايد وکلا نقش داشته باشند تا از اين طريق ميزان اختلالات ها در جامعه کاهش پيدا کند.
وي اجراي طرح بيمه وکالت را يک الزام دانست و افزود: مردم بايد بتوانند براي انجام امور حقوقي خود به يک نظام بيمه اي اتکا داشته باشند و نياز است در کنار تمام بيمه ها بيمه وکالت نيز در کشور نهادينه شود.
معاو حقوقي رياست جمهوري در خصوص جزئيات وکالت اجباري در کشور اذعان کرد: هم اکنون شاهد هستيم که افراد به دليل توان اندک مالي در بسياري از دادگاه ها بدون وکيل حضور پيدا مي کنند و در اين شرايط مشکلات دو چندان مي شود.
وي ادامه داد: در صورتي که طرح بيمه حقوقي اجرايي شود مي توانيم مقدمات فراهم شدن طرح وکالت اجباري را نيز پايه گذاري کنيم.
امين زاده با بيان اين که شرکت هاي بيمه گر نبايد تنها به فکر منفعت خود باشند، گفت: در صورتي که شرکت هاي بيمه گر همکاري مطلوبي با معاونت حقوقي رياست جمهوري داشته باشند مي توانيم شرايط را براي اجراي طرح وکيل اجباري فراهم کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن