تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820493938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی شورای هماهنگی مدیریت بحران جهت مقابله با پدیده ال نینو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون فرماندارشهرستان اسلامشهرخواستار شد: آمادگی شورای هماهنگی مدیریت بحران جهت مقابله با پدیده ال نینو معاون امور فنی و عمرانی فرماندار اسلامشهر گفت: کلیه دستگاههای اجرایی و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران آمادگی لازم در جهت مقابله با حوادث احتمالی ناشی از پدیده ال نینو را داشته باشند.
۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان ساعت 06:00

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، مصطفی آقا علیخانی که در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اسلامشهر سخن می گفت، بر لزوم رعایت اصل پیشگیری در مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: با پیشگیری می توان تا حد زیادی از ضررهای ناشی از حوادث غیرمترقبه کاست.
وی در ادامه افزود: باتوجه به زمستان بسیار سرد پیش رو و همچنین احتمال وقوع پدیده ال نینو ضرورت دارد کلیه دستگاهها و ادارات شهرستان ضمن رعایت اصل پیشگیری آمادگی مقابله با هر گونه حادثه احتمالی را داشته باشند.
آقاعلیخانی، با بیان اینکه کلیه ادارات خدمات رسان در جهت مسائل مرتبط با امداد و نجات و جلوگیری از قطع خدمات عمومی از جمله آب ، برق، گاز و ... تمهیدات لازم را داشته باشند، اظهار کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی نسبت به پیش بینی و اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص تامین سوخت شهرستان در جهت مقابله با شروع احتمالی فصل سرمای غیر قابل پیش بینی اقدامات لازم را به عمل آورد.
وی بر لزوم تشکیل ستاد مدیریت بحران در بخش ها و دهیاری ها تابعه اشاره کرد و گفت: در جهت جلوگیری از آب گرفتگی معابر لایروبی انهار ، کانال ها و جوی های سطح شهر اقدام فوری از سوی دستگاههای مربوطه صورت پذیرد.
معاون امور فنی و عمرانی فرماندار اسلامشهر گفت: با توجه به اعلام مدیریت بحران و احتمال وقوع و شیوع بیماریهای دامی از جمله آنفلوانزای مرغی ضمن حفظ آمادگی و انجام اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه آموزش و اطلاع رسانی لازم به مراکز پورش طیور و دام اعلام شود.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به سرمای پیش از موعد، دستگاههای مرتبط نسبت به تهیه و تعبیه مخازن شن و نمک و همچنین دپوی آنها در مکان مناسب اقدام کنندو در خصوص سرما زدگی درختان و مقابله با فصل سرما اطلاع رسانی جامع و کامل به کشاورزان و دامداران شهرستان نیز صورت پذیرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن