تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820456151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم تودیع ومعارفه اعضای جدیدسازمان نظام مهندسی خراسان شمالی برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مراسم تودیع ومعارفه اعضای جدیدسازمان نظام مهندسی خراسان شمالی برگزارشد مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ارتقاء شخصیت مهندسی و آنچه در جامعه به عنوان یک فرد فنی و علمی مطرح است را از اولویت ها برشمرد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ آبان ساعت 09:50

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا ازخراسان شمالی،علی اصغر بدیعی مقدم، در مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید سازمان نظام مهندسی استان که با حضور مدیر کل دفتر سازمان های مهندسی و تشکل های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد، با تاکید بر تلاش بیشتر به منظور حفظ و ارتقای پویایی سازمان، گفت: در همین راستا با جدیت کامل موارد انتخابات از ابتدا با رعایت و نظارت تمامی اصول انجام شد.
وی با تاکید بر تلاش بیشتر به منظور برگزاری انتخابات درست، خاطرنشان کرد: باید رضایت مندی مردم ایجاد و ماهیت آنچه در جامعه وجود دارد را ارتقا دهیم.
وی  برگزاری یک انتخابات سالم را از مهمترین برنامه ها برشمرد و گفت: باید عملکرد آنچه در نظام مهندسی وجود دارد را ارتقاء دهیم.
بدیعی مقدم متذکر شد: نمایندگان اعضای مهندسی مسوولیت بزرگی بر عهده دارند چرا که ارتقاء شخصیت مهندسی و آنچه در جامعه به عنوان یک فرد فنی و علمی مطرح است از اولویت ها است.
وی با تاکید بر استفاده از ابزارهای علمی به منظور توسعه و عمران و آبادانی و خدمت رسانی بهینه به مردم، تصریح کرد: باید با تلاش بیشتر هر چه بهتر در زمینه پویایی و عمران و آبادانی کشور و استان پیشتاز باشیم.
وی اظهار داشت: نظام مهندسی ظرفیتی است که می تواند فرایند مشخصات فنی و دیگر موارد اجرایی پروژه ها و ساخت و سازها را اعمال کرده و ماهیت خود را بیشتر نمایان سازد.
انوری، مدیر کل دفتر فنی استانداری نیز در این جلسه با تاکید بر رعایت ضوابط و مقررات در اجرای فعالیت های مهندسی تاکید کرد.
وی با اشاره به بالا بودن توقعات از نظام مهندسی، متذکر شد: از مهندسان انتظار می رود با کمک ها و راهنمایی و مشاوره های مهندسی از تمام ظرفیت و توان نظام مهندسی به صورت کامل و بهینه استفاده کرده و  کارکرد خوبی را رقم زده و جایگاه مهندسی را در جامعه ارتقاء دهیم.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن