تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815387867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند باز طراحی اراک آماده است تا با بسته‌شدن PMD وارد فاز عملیاتی شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: سند باز طراحی اراک آماده است تا با بسته‌شدن PMD وارد فاز عملیاتی شود عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به امضا شدن سند باز طراحی اراک از سوی کشورهای گروه 1+5 گفت: غرب موظف است ایران را در باز طراحی راکتور اراک همراهی کند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ آبان ساعت 08:17

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، عوض حیدرپور شهرضایی در خصوص باز طراحی اراک و سند تهیه شده در این باره گفت: در خصوص اجرای برجام باید سلسله اقداماتی انجام دهیم که این اقدامات یا اجرایی است یا تخصصی و طراحی. ازجمله کارهایی که باید صورت گیرد باز طراحی راکتور اراک است. نماینده مردم شهرضا در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه باز طراحی جدید اراک نیازمند سلسله مطالعات و اقدامات است، اظهار داشت: سلسله قرار داد در باز طراحی اراک از جمله کارهایی است که در برجام به آن اشاره شده بود و اکنون کشورها پیگیری اجرایی کردن پروژه اراک هستند. به گفته این نماینده باز طراحی اراک با مدیریت ایران و همکاری چینی انجام می شود که در عین حال از دانش فنی آمریکایی برای کمک به مجموعه چینی استفاده می شود تا راکتور اراک بهترین وضعیت را داشته باشد. غرب متعهد است در بازطراحی اراک به ایران کمک کند وی با اشاره به برگزاری نشست‌هایی در حاشیه نشست وین که مرتبط به برجام و اراک است گفت: در حال حاضر مسئولان کشورها در گیر برجام اقدامات اولیه و جمع بندی باز طراحی اراک را دنبال می کنند. این اقدامات از این جهت است که در روز اجرایی شدن و بسته شدن پرونده به سرعت وارد فاز عملیاتی شویم. حیدرپور تاکید کرد: اگر موضوع باز طراحی اراک را به بعد از بسته شدن پرونده هسته ای ایران موکول می‌کردیم، باید بعد از اعلام آژانس شش ماه زمان برای مطالعات طرح جدید راکتو اراک صرف کنیم اما اکنون همه کارها برای اجرایی شدن انجام شده و منتظر روز اجرا هستیم. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص امضای وزرای خارجه کشورهای گروه 1+5 در سند بازطراحی اراک گفت: این امضاها آنها متعهد می کنند که ایران را در باز طراحی اراک کمک کنند. آنها قبول کرده اند که همکاری لازم را در بهتر اجرا شدن برجام داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن