تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819242094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاهیان دانشگاه آزاد آذربایجانشرقی اقدام اخیر شبکه 2 را تقبیح کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دانشگاهیان دانشگاه آزاد آذربایجانشرقی اقدام اخیر شبکه 2 را تقبیح کردند دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی باصدور بیانیه ای در پی پخش برنامه ˝فیتیله˝ روز جمعه 15 آبان از شبکه دو سیماکه موجبات رنجش خاطر هموطنان آذری شده است را تقبیح کردند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ آبان ساعت 11:03

خبرگزاری پانا+دانشگاهیان دانشگاه آزاد آذربایجانشرقی اقدام اخیر شبکه 2 را تقبیح کردند

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی،،در این بیانیه آمده است: اقوام ایرانی با مولفه ها و ویژگی های مشترکی در قالب یک هویت واحد به نام ملت ایران شناخته می شوند؛تاریخ، جغرافیا، سنت ها و فرهنگ مشترک میان اقوام ایرانی،از جمله محورهای اساسی و وحدت آفرین میان این اقوام است. در ادامه این بیانیه آمده است:تقویت فرهنگ و آداب وسنن اقوام ایرانی،یکی از راهکارهای وحدت آفرین است ویکی از راه های تقویت این فرهنگ نیز رسانه ملی است.
دربخش دیگر آمده است: برنامه سازان رسانه ملی در شبکه دوسیما،درسالی که از سوی مقام عظمای ولایت به عنوان سال همدلی وهمزبانی نامگذاری شده است با پخش برنامه ای نسنجیده و موهن،به شأن ومنش مردم دلاور و ولایتمدار آذربایجان اساعه ادب وبی حرمتی نمودند، بدون شک شأن و شخصیت وسابقه درخشان ملت بزرگ آذربایجان در طول تاریخ ایران در حفاظت از حریم های مرزی،فرهنگی، اعتقادی وملی ایران بزرگ برکسی پوشیده نیست،مخصوصا در دوران انقلاب اسلامی وبعد از آن وحماسه سازی های آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس، که ملت همیشه قهرمان و سرافراز آذربایجان به انحا مختلف دین خود را بانثار خون در دفاع از شرف وشأن میهن اسلامی اثبات کرده وهمچنان می کنند تاجایی که مقام معظم رهبری به نیکویی آذربایجان را سر ایران معرفی می فرمایند.
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در ادامه ضمن انزجار وتنفر از این اقدام قبیح و دور از انصاف وبا تأکید برشناسایی عوامل خاطی این اقدام، از مسئولین محترم صدا وسیما وهمچنین مسولین امنیتی کشور می خواهند با برخورد عاجل وقانونی، از هرگونه تخدیش اتحاد ملی در زمانی که کشور درحال خروج از بحرانهای تحمیلی و حرکت به سوی رشد وترقی است،جلوگیری نمایند.
در پایان بیانیه ابراز امیدواری شده با تدبیر دولت وملت بزرگ ایران دراین شرایط حساس زمانی و مکانی،شاهد برهم خوردن دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی ایران متحد و اسلامی بوده،تحت لوای رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری وتدابیر هوشمندانه دولت محترم، به سوی ایرانی آباد و متحد حرکت نماییم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن