تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819514716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فائو 87 ميليون دلار براي مبارزه با ابولا اختصاص مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آبان ۱۳۹۴ (۹:۲ق.ظ)
فائو 87 ميليون دلار براي مبارزه با ابولا اختصاص مي دهد موج - ايالات متحده آمريکا از تلاش‌هاي فائو براي مبارزه با تهديدات بيماري‌هاي حيواني با 87 ميليون دلار حمايت مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، بيماري‌هاي ابولا، مرس و آنفلوآنزاي مرغي با سلامت انسان درگير هستند و پتانسيل بالقوه همه‌گير شدن در آفريقا، آسيا و خاورميانه آر دارند.
آژانس توسعه بين‌المللي ايالات متحده (USAID) از تلاش‌هاي فائو براي مبارزه با تهديدهاي بيماري‌هاي همه‌گير حيوانات در آفريقا، آسيا و خاورميانه با بودجه 87 ميليون دلاري حمايت مي‌کند.
آژانس توسعه بين‌المللي ايالات متحده و سازمان خواربار و کشاورزي ملل متحد (فائو) بيش از يک دهه است که در جهت کنترل بيماري‌هاي حيواني و مديريت تمهيدات سلامت انسان با يکديگر همکاري مي‌کنند. اين آژانس از سال 2004 تاکنون حدود 320 ميليون دلار براي پشتيباني از اين کار هزينه کرده است.
وجوه جديدي که براي مبارزه با اين بيماري‌ها در نظر گرفته شده است، به نظارت و مراقبت، مطالعات اپيدميولوژيک، پيشگيري و کنترل فعاليت‌ها، همچنين بهبود ظرفيت‌هاي دامپزشکي در آسيا، آفريقا و خاورميانه و ترويج ارتباط بين متخصصان سلامت حيوانات و بخش بهداشت و درمان عمومي اختصاص مي‌يابد.
مدير کل سازمان خواربار و کشاورزي ملل متحد (فائو) با اظهار قدرداني از حمايت‌ها و همکاري‌هاي طولاني‌مدت آمريکا گفته است: اين امر نشان از ميزان اهميت بيماري‌هاي فرامرزي براي فائو و سازمان ملل دارد و اهميت اين امر زماني بيشتر خواهد شد که ما بخواهيم در آينده به اهداف توسعه پايدار دست پيدا کنيم.
خوزه‌گرازيانو داسيلوا افزود: ميليون‌ها نفر از مردم براي بقاء، درآمد و تغذيه به دام‌ها وابسته هستند و معيشت آن‌ها بايد حفظ شود.
مدير امنيت و توسعه بهداشت جهاني آژانس با بيان اينکه ما از آنچه تاکنون در همکاري با فائو براي مبارزه با تهديد بيماري‌هاي همه‌گير حيواني به دست آورده‌ايم، خشنود هستيم؛ خاطرنشان کرد: فائو از برنامه دادن به آژانس براي مقابله با تهديدهاي ناشي از ظهور بيماري‌هاي جديد و انتشار عمدي يا اتفاقي عوامل بيماري‌زا خطرناک سهم حائز اهميتي را ايفا مي‌کند، کمک 87 ميليون دلاري که آژانس به فائو مي‌کند، صرف تقويت برنامه‌ها و همکاري بين دو سازمان خواهد شد.
حدود 50 ميليون دلار اين بودجه به مبارزه جهاني عليه ويروس ابولا با ظرفيت‌سازي براي جلوگيري از شيوع بيماري، شناسايي آن و جلوگيري از همه‌گير شدن آن اختصاص مي‌يابد.
با منابع مالي جديد آژانس توسعه بين‌المللي ايالات متحده، فائو قادر به انجام مطالعات در غرب و شرق آفريقا جهت شناسايي مخازن بالقوه حامل ابولا و بيماري‌هاي مشابه آن و نقش احتمالي دام در شيوع و انتقال اين بيماري خواهد بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن