تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820130414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شفاف سازی کرملین درباره سفر بشار اسد به روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شفاف سازی کرملین درباره سفر بشار اسد به روسیه


کرملین اعلام کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه پس از دیدار غیر منتظره سه شنبه شب بشار اسد رئیس جمهوری سوریه از مسکو، با سران عربستان سعودی، ترکیه،‌ اردن و مصر تلفنی گفتگو کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، بنابراعلام بیانیه کرملین ،‌ رئیس جمهوری روسیه  با رجب طیب اردوغان همتای ترک خود تماس گرفت و با او درباره « اوضاع در سوریه و نیز نتایج دیدار روز گذشته بشار اسد رئیس جمهوری سوریه » گفتگو کرد.
دیدار  غیرمنتظره بشار اسد بار دیگر موضوع گفتگوهای تلفنی پوتین با ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی و سپس عبدالله دوم پادشاه اردن که مانند ترکیه از ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا علیه گروه ( تکفیری صهیونیستی ) داعش حمایت می کنند ،‌بود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو ،‌بنابراعلام کرملین رئیس جمهوری روسیه سپس با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر تلفنی گفتگو کرد . موضوع گفتگو با سیسی نیز « نتایج دیدار روز گذشته بشار اسد از مسکو » بود.
بنابراعلام وزارت امور خارجه روسیه ، سوریه همچنین بار دیگر در روز جمعه  محور اصلی تلاش های دیپلماتیک روسیه خواهد بود ،‌در آن روز در وین ،‌سرگئی لاوروف و جان کری وزیران امور خارجه روسیه و آمریکا با عبدالجبیر و فریدون سینیرلی اوغلو همتایان عربستانی و ترک خود  دیدار خواهند کرد.
از آغاز حملات هوایی روسیه به سوریه در سی ام سپتامبر ،‌مسکو تماس های دیپلماتیک خود را با بازیگران منطقه افزایش داده است .
بشار اسد در طول دیدار غیر منتظره خود که نخستین سفر رسمی خارجی او از آغاز جنگ داخلی سوریه در مارس 2011 بود،‌از رئیس جمهوری روسیه به سبب کمک او به سوریه تشکر کرد.
بسیاری از کارشناسان دیدار رئیس جمهوری سوریه از مسکو را یادآوری این نکته دانستند که کرملین بیش از گذشته برای حمایت از متحد خود مصمم است .


چهار شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن