تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819707672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منتظری:‌ عزاداری برای امام حسین (ع) نیاز به اپرای عاشورایی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: منتظری:‌ عزاداری برای امام حسین (ع) نیاز به اپرای عاشورایی ندارد


رئیس دیوان عدالت اداری گفت‌: عاشورای امام حسین(ع) احتیاج به اپرای عاشورایی ندارد و مجلسی که امام صادق(ع) برای عزای جدش توصیه کرده است، این مجلس نیست که در آن زن و مرد نامحرم بنشینند، آواز بخوانند و کف و دف بزنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر منتظری در جلسه هیات عمومی دیوان افزود: در روزهای اخیر در برخی سایت‌ها فیلمی با عنوان اپرای عاشورا منتشر شده است که در آن متاسفانه خانمی با حجاب بسیار زننده پشت میکروفن، تک خوانی می‌کند و به نام حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) و پیامبر(ص) به آوازخوانی می‌پردازد.
رئیس دیوان عدالت اداری افزود: متاسفانه این فیلم مربوط به یکی از مجموعه‌های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی گفت‌: دیدن این صحنه‌ها بسیار رنج‌آور و دردناک بود زیرا گاهی افراد خودشان معصیت و گناه می‌کنند، که باید جوابگو باشند اما اگر کسی تحت لوای عزای امام حسین(ع) و به نام آن حضرت حرمت‌شکنی کند، پذیرفتنی نیست.
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری اضافه کرد: یعنی ملت آنقدر درمانده شده که محافل عزاداری، حسینیه‌ها و تکایا کنار رفته است تا ما اپرایی راه‌ بیندازیم با عنوان هنر اسلامی و در لوای آن به ارزش‌های اسلام لگد بزنیم و حرمت امام حسین(ع) را بشکنیم؟ آیا مکتب امام حسین(ع) این است؟
وی در واکنش به اطلاعیه اخیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اینکه این اتفاق در صحنه نیفتاده است بلکه فیلم منتشره مربوط به پشت صحنه بوده است، اظهار داشت: اتفاقا پشت صحنه‌ها مهم است، مگر خداوند در پشت صحنه‌ها حاضر و ناظر نیست؛ این چه تفکر و سخنی است که در صحنه نبوده است. اگر ما پشت پرده‌ها را اصلاح کردیم، کاری کرده‌ایم.
رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه قاطبه و اکثریت مردم چنین حرکات و اقداماتی را تحمل نخواهند کرد تاکید کرد: مسئولان، دست‌اندرکاران و کسانی که این مسایل به آنها واگذار شده است، باید حریم‌ها را حفظ کنند.


چهار شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن