تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821031712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم تجلیل و افتتاحیه مسابقات ورزشی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همزمان با هفته تربیت بدنی صورت در منطقه 6 آموزش و پرورش شهر تهران پذیرفت ؛ مراسم تجلیل و افتتاحیه مسابقات ورزشی مراسم تجلیل از نفرات برتر فعالیت های تربیت بدنی منطقه6 در سال تحصیلی94-93 و افتتاحیه مسابقات ورزشی مدارس منطقه6 با حضور حسین بابویی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۸ مهر ساعت 15:20

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا شهر تهران ، مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی منطقه 6 آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی 94_1393 و افتتاحیه مسابقات سال 95_1394 دانش آموزان منطقه با حضور بابویی معاون تربیت بدنی و سلامتی اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران، پروازی مقدم رئیس آموزش و پرورش منطقه 6 شهر تهران، عرفانی معاون پرورشی و تربیت بدنی، ایرجی کارشناس مسئول تربیت بدنی ، نمایندگان حوزه  ستادی، مدیران مدارس برتر منطقه، ورزشكارانی كه در مسابقات استانی و كشوری حائز رتبه های برتر شده و مربیان و سرپرستان تیم های اعزامی به مسابقات در محل سالن همایش های ورشو برگزار شد در این مراسم از 78 مدیر برتر مسابقات منطقه، 42 نفر از مربیان برتر تیم های اعزامی به مسابقات  و 143 ورزشكار برتر استانی و كشوری تقدیر شد.

حسین بابویی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران ، با ذكر اهمیت و جایگاه ورزش در نظام آموزش و پرورش از رشد چشم گیر فعالیت های ورزشی در منطقه 6 یاد و از حمایت های مدیر منطقه ، معاونت پرورشی و تربیت بدنی و همكاران كارشناسی تربیت بدنی تقدیر نمود.

پروازی مقدم رئیس آموزش و پرورش منطقه6 شهر تهران با ابراز خشنودی از شرایط رو به رشد منطقه و رضایت مندی از فعالیت های صورت گرفته خواستار تداوم این فعالیت شد و بیان داشت كه هر آموزشگاه در الگوی جدید ارائه شده و ساحت های ششگانه میبایست حداقل یک ششم اعتبارات و زمان را به امر تربیت بدنی و ورزش اختصاص دهند.

عرفانی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 6 شهر تهران  نیز ضمن تشكر از حضور مدارس در مسابقات به بیان برخی از نتایج بدست آمده در مسابقات استانی ، برگزاری منظم مسابقات ، حمایت مدیران مدارس ، تلاش و كوشش مربیان تربیت بدنی منطقه و حمایت مدیریت و مسئولین منطقه را از اعوامل پیشرفت این مهم بر شمرد .

 در این مراسم كه با حضور نمایندگان حوزه ستادی وزارت متبوع و مدیران تربیت بدنی شهرداری منطقه برگزار شد از 13 نفر از همكارانی كه در سالهای اخیر به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، تجلیل به عمل آمد .

در این مراسم بابویی معاون محترم تربیت بدنی و سلامت شهر تهران بیان داشتند كه در ارزیابی از فعالیت های كارشناسی های تربیت بدنی مناطق، منطقه 6 تهران با جهشی 12 پله ای به رتبه 4 تهران صعود نموده است .
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن