تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813085500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صرف هزينه 3000 ميليارد ريالي براي به روز رساني سيستم‌هاي آب و فاضلاب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۸ق.ظ)
صرف هزينه 3000 ميليارد ريالي براي به روز رساني سيستم‌هاي آب و فاضلاب تهران موج - مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: سالانه 300 ميليارد تومان هزينه به روز رساني سيستم‌ها و حفظ و نگهداري در حوزه بهره‌برداري انجام مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد پرورش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان تهران در راستاي انجام وظايف خود تمام ظرفيت‌هايش را زير بار برده و به منظور تأمين آب، بايد آب سطحي را در فرايند تصفيه، پمپاژ، انتقال و ذخيره قرار داده و يا با پمپاژ آب از چاه‌ها به انجام آن همت بگمارد.
وي گفت: با توجه به حجم آب يک ميليارد و 350 ميليون مترمکعبي آب استان تهران که اکثر آن‌ها با تأسيسات مکانيک ارتباط دارد، اين شرکت همانند ساير شرکت‌هاي خدمات‌رسان، از مهر بايد همه ظرفيت‌هايي که در تابستان به دليل کمبود آب و جمعيت استان زير بار برده، به روز رساني کرده و آماده به کار سازد.
پرورش افزود: تصفيه‌خانه‌هاي استان و چاه‌هايي که احيانا با مشکل مواجه شده‌اند، بايد حتما سالي يک‌بار به صورت کامل به روز رساني شود و ظرفيت‌سازي لازم را براي کسب آمادگي سال جديد آبي انجام دهيم.
وي با بيان اين که معمولا تعميرات اساسي سيستم از مهر آغاز شده و تا اسفند به طول مي‌انجامد، خاطرنشان کرد: برخي عمليات نيز تنها در روزهاي ابتدايي هر سال و زماني که تهران از جمعيت خالي مي‌شود، امکان‌پذير است و مي‌توانيم تصفيه‌خانه‌ها را از مدار خارج کنيم، اما؛ ساير کارهاي طبق تقويم زمان‌بندي انجام مي‌شود.
اين مقام مسوول تصريح کرد: سالانه 300 ميليارد تومان هزينه به روز رساني سيستم‌ها و حفظ و نگهداري در حوزه بهره‌برداري انجام مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن