تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820246340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین جلسه کار گروه تنظیم بازار میوه شب عید با هدف تامین و ذخیره سازی تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اولین جلسه کار گروه تنظیم بازار میوه شب عید با هدف تامین و ذخیره سازی تشکیل شد استان‌ها > سمنان - اولین جلسه تنظیم بازار میوه شب عید با دستور کار تعیین میوه مورد نیاز استان ، تامین و ذخیره سازی میوه در محل استانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استان با تشریح برنامه ها و سیاست های دولت در حوزه اقتصادی ، رونق اقتصادی و ادامه کنترل و تورم ،بر مدیریت مطلوب بازار و تنظیم ان به خضصوض در ایام منتهی به پایان سال تاکید کرد تا شاهد در روزهای پایان سال برای رفاه حال مردم ایجاد نشود .
منوچهرصادقی بیان کرد :جلسه بعدی کار گروه با حضور فرمانداران و دیگر دستگاه های ذیربط تشکیل تا درخصوص تامین میوه های مورد نیاز ، دیگر میوه های قابل تامین از داخل استان و تامین منابع لازم تصمیم گیری شد .
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد :بر اساس ابلاغیه جدید وزارت به سازمان تعاون روستایی در سال جاری استان ها با اختیار بیشتری نسبت به تامین و ذخیره سازی میوه اقدام خواهند کرد .
سید حسن میر عماد گفت: سال گذشته 357 تن سیب و 719 تن پرتقال برای استان نیاز سنجی شد بود که با توجه به وضعیت بازار و تفاوت قیمت 375 تن سیب و 850 پرتقال تامین و توزیع شد .
وی با توجه به زمان بر اقدام برای خرید سیب در مرحله اول و سپس خریدپرتقال ،پیش بینی فضای سردخانه ای مناسب درسطح استان ،برنامه ریزی برای تامین منابع و برگزاری جلسات کمیته شهرستانی با محوریت فرمانداران تاکید کرد.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان گفت: در سال گذشته کار عرضه میوه شب عید از طریق 161غرفه متعلق به صنوف، سازمان تعاون روستایی، غرف شهرداری و روستایی انجام شد .
مرتضی معتمد افزود: استان سمنان با 3/2درصد میانگین افت وضایعات پائین ترین میزان افت و ضایعات درکل کشور را داشت.
وی گرایشی نیز از نقاط ضعف و قوت سال گذشته،فرصت ها ،تحلیل وضعیت تنظیم بازار ،ترکیب و وظیفه کمیته استانی تنظیم بازار،نحوه و مبادی خرید محصول در سال جاری، میزان نیاز مالی طرح ارائه کرد.
در ادامه از سوی دیگر اعضاء نیز به مواردی از جمله :حمایت از تولیدات داخلی استان ، بررسی و تدارکات وضعیت سردخانه ها ، جایگزینی 3-2 میوه دیگر ازداخل استان ،نظارت از مرحله خرید تا عرضه به خصوص داخل سرخانه، مطرح کردند و با نظر اعضاء مقرر شد بر اساس برآورد اولیه برای تامین و ذخیره سازی 800 تن پرتقال و 350 تن سیب در این مرحله اقدام شود

کلید واژه ها: استان سمنان -




یکشنبه 26 مهر 1394 - 13:38:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن