تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819840255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه دهیاران وروستاییان شهرستان کرج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون فنی و عمرانی فرمانداری کرج خبرداد: برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه دهیاران وروستاییان شهرستان کرج معاون فنی و عمرانی فرمانداری کرج، در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کرج از برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران برای دهیاران و روستاییان خبر داد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۶ مهر ساعت 00:37

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانادراستان البرز، محمدصادق تله کو با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه ارتقاء سطح آگاهی ساکنین روستاها درخصوص اقدامات پیشگیرانه و همچنین مواقع بحران ، می تواند نقش بسیار زیادی در کاهش خسارات داشته باشد، در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کرج مقرر شد تا دوره های آموزشی توانمند سازی دهیاران و روستائیان برگزار گردد.

معاون فرماندار کرج، در ادامه به ضرورت نصب علائم هشدار دهنده راهنمایی برای رانندگان در جاده ها تاکید کرده و گفت: با توجه به آغاز فصل بارندگی، اداره راه نسبت به نصب تابلوهای هشدار دهنده در مناطق پرخطر جاده ای نظیر محل ریزش کوه، بهمن، مسیر رودخانه و نزدیکی سد کرج اقدام خواهد کرد.

وی در خصوص مصوبات این جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران گفت:با توجه به ضرورت آمادگی نیروهای ادارات عضو شورای هماهنگی بحران، مقرر شد تا هماهنگی لازم برای استقرار ماشین آلات راهسازی و جرثقیل سنگین و محل احداث پد بالگرد و پایگاه های خدمات امدادی در محور جاده کرج-چالوس توسط اداره راه و شهرسازی گچسر ، بخشداری آسارا و هلال احمر صورت پذیرد.

وی افزود: در خصوص برگزاری مانورهای ادارات شهرستانی نیز مقرر شد کلیه مانورها با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کرج برگزار شود ومسئولین ادارات عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران خواست تا نسبت به اجرای مصوبات این شورا با دقت اقدام نمایند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن