تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815432008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندوق سرمايه گذاري رشد صنعت در کره جنوبي تأسيس مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۲ق.ظ)
صندوق سرمايه گذاري رشد صنعت در کره جنوبي تأسيس مي شود موج - دولت کره جنوبي از تصميم اين کشور براي ايجاد صندوق سرمايه گذاري رشد صنعت خبر داده است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از يونهاپ، وزارت تجارت، صنعت و انرژي کره جنوبي از تصميم اين کشور براي ايجاد صندوق سرمايه گذاري رشد صنعت خبر داده است.
اين وزارت خانه طي بيانيه اي که توسط خبرگزاري رسمي کره جنوبي منتشر شد، تصريح کرد: صندوق سرمايه گذاري در حال تأسيس، 185 ميليارد وون (155 ميليون و 200 هزار دلار)، اعتبار دارد که به منظور حمايت از رشد صنايع و ديگر بخش هاي اقتصاد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
در بيانيه آمده است: 105 ميليارد وون از 185 ميليارد وون اختصاص داده شده به اين صندوق به منظور ايجاد محرکه هايي براي رشد صنعتي در کره جنوبي به کار گرفته مي شود که مي تواند به توسعه اقتصادي پايدار کشور کمک کند.
در بيانيه مذکور تصريح شده است که به 17 زمينه فناوري که طي ماه جاري ميلادي (سپتامبر) افتتاح مي شوند نيز از طريق اين صندوق پول تزريق مي شود.
بر اساس اين بيانيه، 80 ميليارد وون به بخش هايي مانند فناوري ارتباطات، اينترنت و امنيت انرژي اختصاص مي يابد.
بيانيه توضيح داده است: در زمينه اينترنت تلاش مي شود، بودجه اختصاص داده شده در زمينه هايي صرف شود که به بهبود بهره وري مي انجامد.
در بخش امنيت انرژي نيز بيانيه توضيح مي دهد: منظور سرمايه گذاري در بخش هايي است که تأمين انرژي براي کشور را با توجه به طرح هاي توسعه کشور و نياز روزافزون به انرژي تأمين کند.
در بيانيه مذکور به تلاش دولت براي رسيدگي به چالش هاي ناشي از تغييرات آب و هوايي از طريق اين صندوق نيز اشاره شده است.
بيانيه تصريح مي کند: بودجه اختصاص داده شده مي تواند به شرکت هاي داخلي و به ويژه شرکت هاي کوچک و متوسط کمک کند تا در شرايط بهتري به رقابت با شرکت هاي خارجي بپردازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن