تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب طرح جنجالی خرید پهپادهای رژیم صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تصویب طرح جنجالی خرید پهپادهای رژیم صهیونیستی


پارلمان سوئیس طرح جنجالی خرید پهپاد از رژیم صهیونیستی را که مخالفان بسیاری داشت، تصویب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، پارلمان سوئیس دیروز دوشنبه، طرح جنجالی خرید 6 فروند پهپاد ساخت رژیم صهیونیستی به ارزش 250 میلیون فرانک سوئیس (معادل 230 میلیون دلار) را تصویب کرد. این در حالی است که مخالفت های بسیاری با این قرارداد شده است و مخالفان آن را سرمایه گذاری در یک شرکت نظامی صهیونیستی معرفی کردند که حقوق فلسطینی ها را به شکل برنامه ریزی شده ای، نقض می‌کند.
مخالفان تلاش کردند مانع از عقد قرارداد با شرکت صهیونیستی "البیت" شوند و از سوئیس خواستند در این شرکت سرمایه گذاری نکند.
"جرالد سافاری"، نماینده حزب سوسیالیست در سوئیس، به نیابت از اکثر مخالفان با این قرارداد، گفت:‌ رژیم صهیونیستی از هواپیماهای هرمس 900 در جنگ سال 2014 بر ضد غزه استفاده کرد؛ جنگی که طی آن 2هزار و 251 فلسطینی و 73صهیونیست کشته شدند.
"لوک ریکوردن"، نماینده حزب سبز تصریح کرد، رژیم صهیونیستی به حقوق ساکنان احترام نمی‌گذارد و برخی اوقات از شیوه های بسیار خشونت آمیز استفاده می‌کند.
"اولی مور"، وزیر دفاع سوئیس نیز گفت: سوئیس این هواپیماها را از رژیم صهیونیستی نمی‌خرد بلکه از یک شرکت خصوصی می‌خرد و این هواپیماها برای حمایت از مرزهای سوئیس استفاده خواهد شد و قصد نداریم هواپیماها را مسلح کنیم.
وی تاکید کرد، با وجود اینکه سوئیس بی طرف است و نمی‌تواند در صورت جنگ به هیچ یک از کشورها تجهیزات نظامی بفروشد، اما این قانون بر واردات کشور منطبق نمی‌شود.


سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن