تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798581724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال از افزايش حضور فعالان محيط زيست در فضاي مجازي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۱۶ب.ظ)
استقبال از افزايش حضور فعالان محيط زيست در فضاي مجازي موج - رئيس سازمان حفاظت محيط زيست گفت: از افزايش حضور فعالان محيط زيست در فضاي مجازي استقبال مي‌کنيم، حتي اگر آن‌ها نگاهي انتقادي به فعاليت‌ها و اقدامات ما داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، معصومه ابتکار، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست، در نشستي با فعالان فضاي مجازي که همزمان با ششم شهريور و هفته دولت در سازمان حفاظت محيط زيست برگزار شد، با اشاره به اين که محيط زيست در کنار امنيت و صلح جهاني در صدر مسائل مورد توجه جهاني قرار دارد، گفت: سال 2015 به دليل توجه جهاني به دو موضوع توسعه پايدار و تغييرات آب و هوايي و اتخاذ تصميم‌هاي جديد در اين دو حوزه از اهميت ويژه اي برخوردار است و مبدا تاريخي خاصي براي دنيا خواهد بود.
شايان ذکر است، ديروز جمعه به مناسبت هفته دولت، معصومه ابتکار پس از شرکت در جلسه اي که به طور مجازي پاسخ گوي کاربران شبکه‌هاي اجتماعي کلوب، توييتر و تلگرام بود، در جمع فعالان فضاي مجازي در سالن همايش‌هاي سازمان حفاظت محيط زيست حضور يافت.

ايجاد فضاي اميد در کشور، احساس ناامني براي گفتن حقيقت را از بين برد
ابتکار ضمن اشاره به افزايش چشمگير فعاليت در فضاي مجازي در تمامي ابعاد و موضوعات، تصريح کرد: در اين اتفاق، رويکرد متفاوت دولت يازدهم به حوزه مجازي و نيز ايجاد اميد در جوانان مؤثر بود و منجر شده که احساس ناامني براي گفتن حقيقت کاهش يابد و زمينه ساز انتشار ديدگاه‌هاي نقادانه به موضوعات مختلف در فضاي مجازي شود.
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست، بهبود پهناي باند و شرايط اينترنت در ايران را از ديگر برنامه‌هاي دولت يازدهم براي فضاي مجازي دانست و افزود: طبق آخرين گزارش ارائه شده از سوي رئيس شوراي عالي فضاي مجازي به رغم مشکلات، کاستي‌ها و دشواري‌هاي موجود، اقدامات خوبي براي بهبود و ارتقاي زيرساخت‌ها و سهولت دسترسي به اينترنت در کشور طي دو سال اخير صورت گرفته است.

استفاده از ابزار فضاي مجازي براي تحقق شعار دولت مردمي
ابتکار اشاره اي هم به فعاليت مسوولان دولتي در برخي شبکه‌هاي اجتماعي فيلتر شده داشت و گفت: حتي گاهي کاربران فيس بوک براي من پيغام مي‌گذارند که از چه فيلترشکني استفاده مي‌کنيد، اما؛ من و بسياري ديگر از مسوولان معتقديم که سهولت در برقراري ارتباط با تمامي اقشار و سطوح جامعه که با استفاده از پتانسيل فضاي مجازي مکان پذير است، تلاش براي اصلاح چهره اي است که برخي سعي مي‌کنند از نظام جمهوري اسلامي ايران در دنيا به نمايش بگذارند.
ابتکار ادامه داد: يکي از مهم‌ترين شعارها و گفتمان‌هاي انقلاب و نظام، دولت مردمي است و استفاده از ابزار فضاي مجازي تلاش براي تحقق اين گفتمان و از الزامات است.
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست ادامه داد: ايجاد تغييرات ساختاري به منظور رفع بحران‌هاي محيط زيست و حل آن‌ها از جمله تاکيدات رئيس دولت يازدهم است که در رويکردها و عملکردهاي دولت نيز به خوبي مشهود است.

فضاي مجازي ظرفيت کاربردي مناسب براي مديران اجرايي و دولتي
وي با تاکيد بر ضرورت شنيدن صداي منتقدين و ديدگاه‌هاي متفاوت، تصريح کرد: فضاي مجازي فرصت و ظرفيت کاربردي و خوبي براي مديران اجرايي و دولتي است. زيرا فضاي مجازي امکان اطلاع يافتن از گستره وسيعي را فراهم مي‌کند که شايد به صورت عادي و با توجه به دغدغه‌ها و مسووليت‌هاي زياد مديران، امکان اطلاع يافتن از آن‌ها نباشد.
معاون رئيس جمهور خاطرنشان کرد: به عنوان يک مدير اجرايي، نظرم بر اين است که اطلاع رساني از طريق فضاي مجازي به دليل برخورداري از خلاقيت در ارائه نظرها، پيشنهادها و انتقادها بسيار مهم است.
وي با اشاره به جشنواره بين المللي فيلم سبز و جشنواره محيط زيست در فضاي مجازي، اين اقدامات را براي فرهنگ سازي در اين حوزه و بهره گيري از تمام ظرفيت‌ها براي حفظ محيط زيست ارزنده دانست و اظهار کرد: استمرار اين حرکت‌ها مي‌تواند نتايج مثبت و افزايش مشارکت عمومي را به دنبال داشته باشد.
وي گفت: فعالان فضاي مجازي طي دو سال اخير با نوآوري و خلاقيت نقش مهمي در انتشار و بازتوليد اخبار محيط زيستي، طرح انتقادها و پيشنهادها، پرداختن به ابعاد و زواياي مختلف موضوعات و مسائل محيط زيستي و يادآوري اهميت حفظ محيط زيست داشتند و اين بسيار ارزشمند است.
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست خلاقيت و نوآوري را يکي از مهم‌ترين زوايا و ذات کارهاي هنري برشمرد و گفت: وجه اشتراک فضاي مجازي و هنر مي‌تواند همين عناصر خلاقيت و نوآوري باشد و از اين رو از ترويج و توسعه فعاليت‌هاي هنري به ويژه در فضاي مجازي با محور فرهنگ سازي براي حفظ محيط زيست استقبال مي‌کنيم و شوراي اطلاع رساني و دفتر مشارکت‌هاي مردمي سازمان نيز مرجع اصلي ارجاع طرح‌ها و ايده‌ها در اين زمينه هستند.
معاون رئيس جمهور اشاره اي هم به تغيير مکان نشست پس از اطلاع رساني گسترده داشت و گفت: اگرچه اين تغيير به خواست ما نبود ولي باز هم از تمامي علاقه‌مندان به دليل اين تغيير مکان عذرخواهي مي‌کنم.
ابتکار ضمن تقدير از همراهي، نقدها، پيشنهادها و حمايت‌هاي فعالان فضاي مجازي، از بهروز شجاعي، نويد رجائي پور، علي عراقچي، منيژه حکمت، پريوش نظريه، فرهاد توحيدي و مهدي توحيدپور، جعفر محمدي، محمد درويش، مهدي بوترابي، الهام راد، سهيل اولادزاد، حر منصوري و محمد ابوالحسني به دليل همراهي در برگزاري اين نشست به صورت ويژه تقدير کرد.

تبديل شدن مخاطب به جزئي از ماجرا/ تأثير انقلاب ديجيتال بر سينما
بنابراين گزارش، فرهاد توحيدي دبير جشنواره بين المللي فيلم سبز در اين نشست، گفت: انقلاب جهاني اطلاعات و دنياي ديجيتال منجر به آن شده که همه از يکديگر با خبر باشند. حتي اين که ما در حال له شدن زير آوار اطلاعات هستيم و اين محصول همين انفجار اطلاعات است.
وي در خصوص جشنواره بين المللي فيلم سبز که پيش از اين قرار بود در دي ماه 94 برگزار شود، اظهار کرد: به دليل همزماني تاريخ اعلامي با برگزاري دو جشنواره فيلم عمار و محمد رسول الله (ص)، جشنواره بين المللي فيلم سبز در ارديبهشت ۹۵ برگزار خواهد شد.
دبير جشنواره بين المللي فيلم سبز با تاکيد بر اينکه انقلاب ديجيتال تأثير خود را بر سينما هم گذاشته است، تصريح کرد: سينما به سمتي مي‌رود که مخاطب تبديل به جزئي از ماجرا مي‌شود و همين امر موضوع مشترک ما با مخاطبان محيط زيست است و کوشش ما بر اين است که از طريق توسل به فضاي مجازي محتواي محيط زيستي را به ميان مردم ببريم.
وي ادامه داد: پس در کنار بخش‌هاي اصلي مسابقه، بخش مسابقه فيلم‌هاي مردمي هم داريم و از مردم مي‌خواهيم هر آسيبي در محيط زيست منطقه خود مي‌بينند و يا هر قوتي که مشاهده مي‌کنند، فيلمش را براي ما بفرستند و در اين مسابقه شرکت کنند.
دبير جشنواره بين المللي فيلم سبز خاطرنشان کرد: بخش مسابقه فيلم‌هاي مردمي بدان جهت داراي اهميت است که شهروند مسوول و مراقب محيط زيست آرزوي هر فعال محيط زيستي است و اين اقدام مي‌تواند حتي نوعي فرهنگ سازي در اين زمينه نيز محسوب شود.
وي اشاره اي هم به نبود اعتبارات براي اجراي جشنواره داشت و از حاضرين خواست تا با فعاليت خود منجر به غناي جشنواره و پوشش کاستي‌هاي اعتباري شوند.

تصويرسازي مثبت از ايران با ابزار مجازي/ گزارش يک کمپين مجازي
علي عراقچي ايده‌پرداز کمپين «mustseeiran#» از ديگر سخنرانان اين نشست بود که درباره چگونگي شکل‌گيري اين کمپين و ثبت آن در سازمان ملل، گفت: هدف ما هم تصويرسازي مثبت و خوب از ايران و ايجاد اتحاد ملي بود.
عراقچي اضافه کرد: ۲۷ ميليون نفر بازديد کننده هفتگي هشتگ «mustseeiran#» هستند و در حدود ۱۰۰ ميليون نفر به صورت ماهانه از آن بازديد مي‌کنند.
وي در خصوص اهميت فعاليت اين کمپين، گفت: ورود تنها يک درصد از 100 ميليون بازديد کننده ماهانه به عنوان توريست به کشور، يعني ورود سه ميليارد دلار ارز به ايران و اين بدان معني است که مي‌توان درآمدي در حدود دو برابر درآمد نفتي از منبع توريسم براي کشور ايجاد کرد.
ايده‌پرداز کمپين «mustseeiran#» ادامه داد: مطابق آمار منتشره هر توريست به صورت ميانگين، سه هزار دلار ارزآوري دارد و اين درآمد بسيار چشمگيري است که بايد براي جذب آن برنامه ريزي دقيق داشت.
عراقچي ابتکار را به عنوان يکي از نخستين حاميان دولتي اين کمپين معرفي کرد و از زحمات و اعتماد وي نسبت به حرکت جوانان ايراني تقدير کرد.

بدون محيط زيست، زيستن ممکن نيست
الهام راد، حامي کليپ‌هاي داوطلبانه هنرمندان، در خصوص محيط زيست، گفت: پس از جلسه اي که تعدادي از هنرمندان با رئيس سازمان حفاظت محيط زيست پيرو نامه سرگشاده 130 هنرمند به رئيس جمهور و اعلام نگراني بابت از بين رفتن جنگل‌هاي مازيچال در استان مازندران داشتند، براي همکاري بيشتر با محيط زيست مشتاق شدم و به واسطه لطف هنرمندان توانستيم در حرکت حمايت از محيط زيست همراه شويم.
وي افزود: هيچ چيزي مهم تر از محيط زيست نيست چون بدون محيط زيست، زيستن ممکن نيست.
درخواست کمک کارگردان ايراني از فعالان محيط زيست براي رفع معضل زيست محيطي حاشيه فرودگاه امام خميني (ره) در ادامه منيژه حکمت پس از پخش کليپي از سرود «جنگل زيباست در فيلم شهر موش‌ها»، گفت: آمار به دست آمده از ميزان جذب مخاطب سينما و عرصه هنر توسط تبليغات مختلف، نشان مي‌دهد حتي در پرفروش‌ترين فيلم‌ها و آثار هنري، 70 درصد مخاطبان عرصه هنر توسط تبليغات فضاي مجازي جذب مي‌شوند و اين نشان دهنده تأثير اين فضا و فعالان آن است.
تهيه کننده با سابقه سينما با اشاره به بهبود کيفيت هوا طي دو سال گذشته، ابراز اميدواري کرد: اين موضوع منجر به کاهش آمار ابتلا به سرطان شود.
حکمت از وزراي نيرو، راه و شهرسازي، مسئولان صدا و سيما و شهرداري تهران خواست به محيط زيست آن‌گونه که بايد توجه کنند و افزود: اميدوارم توريست‌هايي که توسط کمپين «mustseeiran#» جذب ايران مي‌شوند، وقتي مي‌آيند صبح به ايران نرسند ورودي فرودگاه امام و آن ۳۰ کيلومتر را نبينند.
حکمت افزود: بوي تعفن آن منطقه و بي توجهي شهرداري به اين موضوع به حدي است که بايد آرزو کنيم تمام توريست‌ها شب هنگام و در زمستان وارد ايران شوند تا متوجه شرايط اين منطقه نشوند.
اين کارگردان ايراني از فعالان محيط زيست خواست تا طي اقدامي خودجوش و مردمي به جبران کم کاري‌ها، فکري براي رفع معضل زيست محيطي حاشيه فرودگاه امام خميني (ره) بکنند.
حکمت از ابتکار خواست طي نامه اي به وزير ارشاد از وي بخواهد به جبران ضعف صداوسيما در فرهنگ سازي، پيش از تمام تجمع‌هاي هنري از جمله کنسرت، تئاتر، سينما به پخش ده تا بيست شعار مهم محيط زيستي به جاي تبليغات اقدام کند.

وزير جهاد در سرزمين کم آبي، جهاد کند
پريوش نظريه، هنرمند سينما و فعال اجتماعي، با اشاره به شعارهاي نصب شده توسط شهرداري در سطح شهر، گفت: چند روز پيش پلاکاردي با اين مضمون ديدم که دشمنان مشغول کارند.
نظريه ادامه داد: البته بايد از ارائه مجوز قطع درختان و تخريب بناهاي سنتي و قديمي شهر براي ساخت بناهاي بي هويت، مجوز حفر چاه و از بين بردن آب‌هاي زيرزميني نيز ترسيد که مي‌تواند نوعي دشمني باشد.
اين هنرمند افزود: در حالي که براي بحران آب در فضاي مجازي و کاهش مصرف آن در فضاي مجازي تبليغ مي‌کنيم، کشاورزي غيراصولي تداوم دارد. بايد واردات محصولات پرآب را جايگزين واردات اجناس و اسباب بازي‌هاي دست دهم چيني کنيم.
نظريه با اشاره به انتخاب خود به عنوان سفير بهزيستي از دو سال پيش و فعاليت خيريه اي که در اين زمينه آغاز کرده است، افزود: بنياد ياران برکت مهر با مديريت اين‌جانب و تعدادي از هنرمندان در زمينه آموزش، توانمندسازي و ايجاد اشتغال براي زنان سرپرست خانوار فعاليت مي‌کند و يکي از فعاليت‌هاي اخير ما کمپين جمع آوري درب بطري‌هاي پلاستکي و خريد چرخ براي معلولان بي بضاعت بود.
اين هنرمند درباره ساخت تيزرهاي داوطلبانه محيط زيستي براي پخش در فضاي مجازي، گفت: ما تيزرهاي داوطلبانه را که مخاطبان براي محيط زيست مي‌سازند در فضاي مجازي منتشر مي‌کنيم و مطمئناً فضاي مجازي در آينده به محيط زيست کمک خواهد کرد؛ شايد ديگر درختي قطع نخواهد شد و کاغذي مصرف نخواهد شد.

تبديل شدن به بانک محتوايي محيط زيست ايران، پيش بيني براي آينده سايت جشنواره محيط زيست در فضاي مجازي
جعفر محمدي مدير مسوول سايت خبري تحليلي عصر ايران از ديگر سخنرانان اين نشست بود که با اشاره به گزارش موسسه گالوپ در خصوص رتبه کشورها به لحاظ شادي در دنيا، گفت: تغيير محسوس جايگاه ايران به لحاظ شاد بودن در بين 135 کشور دنيا طي دو سال داراي پيامي آشکار است.
وي ادامه داد: افزايش ميزان اميد و شادي مردم پيرو اتفاقي است که در انتخابات رياست جمهوري سال 92 توسط خود مردم رقم خورد و حتي رئيس جمهور نيز در نخستين سخنراني خود پس از پيروزي در انتخابات، فضاي مجازي، کاري کرد کارستان.
محمدي افزود: سايت عصر ايران به عنوان مسئوليت اجتماعي خود آمادگي انتشار کليپ‌ها و انيميشين ها فرهنگ سازي در زمينه‌هاي مختلف به ويژه محيط زيست را دارد و به زودي نيز انيميشني با موضوع کودکان يتيم که صدا و سيما حاضر به پخش آن نشده را در معرض بازديد 2 ميليون مخاطب روزانه قرار خواهيم داد.
مديرمسئول سايت خبري تحليلي عصر ايران توضيحاتي نيز در خصوص جشنواره محيط زيست در فضاي مجازي (www.emohitezist.com) ارائه داد.
وي با ارائه آمار دسترسي 73 درصد از مردم ايران به اينترنت و فضاي مجازي، آن‌ها را مخاطبان اصلي اين جشنواره دانست و ابراز اميدواري کرد: استقبال از اين جشنواره بتواند منجر بدان شود که پس از مدتي سايت جشنواره به بانک محتوايي محيط زيست ايران در شاخه‌هاي مختلف همچون عکس و کاريکاتور تبديل شود.

آخرين نسلي هستيم که مي‌توانيم براي تغيير چيدمان توسعه اين کشور تلاش کنيم
محمد درويش مدير کل دفتر آموزش و مشارکت‌هاي مردمي سازمان حفاظت محيط زيست و مدير وبلاگ مهار بيابان‌زايي، نيز از چگونگي راه اندازي وبلاگش در سال‌هاي دور گذشته گفت و تاکيد کرد: فعاليت جدي در حوزه مجازي قطعاً مؤثر است و سرمايه گذاري اطلاعاتي براي بهبود محيط زيست کشور است.
درويش با اشاره به آمار بازديد کنندگان شش ماه نخست راه اندازي وبلاگ خود، افزود: در سال 89 با 45 هزار بازديد روزانه در مسابقات جهاني وبلاگ نويسي، سوم شدم و همين امر نشان داد که استمرار بر فعاليت و باور به هدف تا چه ميزان در موفقيت افراد نقش دارد.
مدير وبلاگ مهار بيابان‌زايي، ادامه داد: البته پس از اين موفقيت وبلاگم در داخل فيلتر شد و همين موضوع باعث شد دامين خودم را تغيير داده و اقدام به ثبتان در مالزي کنم و اين بار در سال 2013 در اجلاس جهاني وبلاگ نويسان رتبه نخست را کسب کردم.
مديرکل دفتر آموزش و مشارکت‌هاي مردمي سازمان حفاظت محيط زيست اشاره اي به شرايط سخت و بحراني محيط زيست ايران داشت و آن را بي سابقه خواند و اضافه کرد: ما آخرين نسلي هستيم که مي‌توانيم براي تغيير چيدمان توسعه اين کشور منطبق با وضعيت اکولوژيک هر منطقه تلاش کنيم.

کمپين 50 گرم کمتر زباله توليد کنيم
سهيل اولادزاد خالق کمپين 50 گرم نيز توضيحاتي در خصوص شکل گيري اين کمپين مرتبط با بحث پسماند ارائه داد و همه فعالان حاضر در نشست را براي پيوستن به کمپين 50 گرم و تشويق سايرين براي پيوستن به اين کمپين دعوت کرد.

ديده بان ميانکاله در فضاي مجازي
حر منصوري عبدالملکي، معروف به ديده بان ميانکاله، درباره زمين‌خواري در ميانکاله و ساخت پتروشيمي در سه کيلومتري ميانکاله گفت و اينکه چگونه با کمپين سازي در فضاي مجازي توانسته است جلوي اين تخريب‌ها را بگيرد.
منصوري هم به فيلتر شدن وبلاگش در آن دوره اشاره کرد و گفت: يک بار جلوي چشم من کيف يک گردشگر هلندي را زدند و من دزدان را تعقيب کردم و کيف را از آنان گرفتم و از آن گردشکر در خانه‌ام پذيرايي کردم و همين موضوع منجر به جذب مخاطبان بسيار زيادي به ويژه از هلند به صفحه فيس بوک من شد.
وي گفت: ۹ سال است که گردشگران طبيعت دوست و پرنده نگر داخلي و خارجي را به ميانکاله مي‌برد و ابراز اميدواري کرد از طريق ابزار فضاي مجازي بتواند چهره خوبي از ايران به نمايش بگذارد.
حمايت چهره‌هاي مشهور از محيط زيست، سرمايه اجتماعي بزرگي است
مهدي بوترابي آخرين سخنران اين نشست در خصوص بهره گيري از فضاي مجازي براي محيط زيست، گفت: محيط زيست و فضاي مجازي داراي دو ظرفيت مستقل هستند وظيفه شما پيوند اين دو ظرفيت است.
بوترابي تاکيد کرد: براي ساختن آينده بهتر چاره اي جز توجه به محيط زيست نداريم و يکي از ابزار اين کار بهره گيري از ظرفيت فضاي مجازي است و البته بايد تلاش کنيم در کنار بحران‌ها و چالش‌ها، عملکردهاي مثبت و نقاط قوت را هم به نمايش در بياوريم تا مبادا فضاي نااميدي بر جامعه غالب شود.
وي خاطرنشان کرد: حمايت چهره‌هاي مشهور عرصه‌هاي مختلف همچون عرصه هنر و سينما از محيط زيست، سرمايه اجتماعي بزرگي است که بايد به خوبي از آن مراقبت کرد.
بوترابي با يادآوري اهميت محيط زيست به عنوان سرخط درگيري‌هاي اجتماعي در جهان، خواستار توجه بيشتر مسئولان به محيط زيست کشور شد.
وي افزود: همه عناصر و اختيارات در دست ابتکار نيست وي نياز به همراهي و حمايت ما به عنوان شهروندان مسوول دارد.
لازم به ذکر است، اهداي کاريکاتور وحيد جعفري از رئيس سازمان محيط زيست از سوي خانم پويه مظفري مدير ارتباطات مجله خط خطي از جمله حاشيه‌هاي جالب اين مراسم بود که نشان از فضاي باز و نقدپذيري معاون رئيس جمهور داشت.
همچنين اجراي مسلط و آرام بهروز شجاعي به عنوان يکي از فعالان مؤثر فضاي مجازي از امتيازات اين جلسه به شمار مي‌رفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن