تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818842128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 18 طرح صنعتي گيلان در هفته دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۴۵ب.ظ)
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان خبر داد: افتتاح 18 طرح صنعتي گيلان در هفته دولت موج-شفت-رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان از افتتاح 18 طرح صنعتي اين استان در هفته دولت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از شفت، دومين مراسم بازديد خبرنگاران از طرح‌هاي صنعتي گيلان در آستانه هفته دولت برگزار شد.در اين بازديد خبرنگاران رسانه هاي مکتوب و مجازي از شرکت گيل راد، صنعت نيکان چوب‌پلاست و مهتاب‌بافت بازديد کردند.
علي منتظري، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان نيز در جمع خبرنگاران بازديدکننده از کارخانه در دست احداث گيل‌راد شهرک صنعتي سفيدرود رشت، اظهارکرد: اين کارخانه سالانه 3 هزار و 750 تن ظرفيت توليد محصولاتي مانند ميله مسي، آلومينيومي و... را دارد.
وي افزود: کارخانه مذکور در شهرک صنعتي سفيدرود رشت با 100 هزار مترمربع مساحت و زيربناي 49 هزار مترمربع براي 120 نفر اشتغال ايجاد مي‌کند.
اين مسوول ميزان سرمايه‌گذاري احداث کارخانه گيل‌راد را 420 ميليارد ريال عنوان کرد و گفت: فاز نخست اين شرکت اول مهر امسال افتتاح مي‌شود.
وي از افتتاح 18 طرح صنعتي گيلان در هفته دولت امسال خبر داد و تصريح کرد: اين تعداد طرح با سرمايه‌گذاري 180 ميليارد تومان در گيلان افتتاح مي‌شود.
منتظري برخي از صنايع قابل افتتاح گيلان در هفته دولت را در حوزه سلولزي، صنايع غذايي، شيميايي و...عنوان کرد.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان با اشاره به زمان بهره برداري فاز نخست شرکت گيل راد با توليد ميله هاي مسي و الومينيومي گفت: استان گيلان در طرح‌هاي صنعتي پيشتاز است و اين شرکت مي‌تواند با توليد خط دوم، بزرگ‌ترين شرکت در خاورميانه باشد.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان خاطرنشان کرد: در آينده‌اي نزديک بزرگ‌ترين صنايع سلولزي در خاورميانه در رشت به بهره‌برداري مي‌رسد که اين صنعت‌ها به لحاظ صنايع و معادن موجود در گيلان مي‌توانند بسيار موفق عمل کنند.
وي با بيان اين که درحال حاضر زراعت چوب را در دستور کار داريم افزود: در برنامه درختکاري براي امسال با همکاري شرکت‌هاي فعال در اين حوزه بايد پيشرفت داشته‌باشيم تا اين امر باعث تحول در صنعت به‌ويژه کشاورزي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن