تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813395330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلوگيري از نفوذ آمريکا در دوران پساتوافق مهم‌تر از «فرجام برجام» است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۳۴ب.ظ)
معاون فرهنگي مجمع بيداري اسلامي: جلوگيري از نفوذ آمريکا در دوران پساتوافق مهم‌تر از «فرجام برجام» است موج-معاون فرهنگي مجمع بيداري اسلامي در همايش بزرگ جوانان هيات رزمندگان گفت: جلوگيري از نفوذ آمريکا در دوران پساتوافق مهم‌تر از فرجام برجام است.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا مقدم‌فر در همايش بزرگ جوانان هيات رزمندگان که صبح چهارشنبه هفته گذشته در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن بحث‌هايي درباره تحريف امام (ره) و فرمايش رهبر فرزانه انقلاب مبني بر اين که اگر در اين باره مراقبت نشود و امام (ره) تحريف شود ملت سيلي خواهد خورد، درباره خطرات اين تحريف، علل و انگيزه‌هاي تحريف، عوامل تحريف امام (ره) و راهکارهاي مقابله با آن مطالبي را مطرح کرد.
وي در بخش دوم سخنان خود که به موضوع هسته‌اي و پرسش و پاسخ در اين زمينه اختصاص داشت، با طرح اين نکته که دو ديدگاه ناصحيح در نقد و تحليل برجام وجود دارد، خاطرنشان کرد: يک ديدگاه برجام را فتح‌الفتوح و لايق جشن ملي مي‌داند و ديدگاه ديگري نيز وجود دارد که معتقد است برجام مصداق و نمونه بارز جام‌زهر است؛ اين در حالي است که هر دوي اين ديدگاه‌ها غلط است.
معاون فرهنگي مجمع بيداري اسلامي با اشاره به اينکه برجام قطعاً مطلوب کامل نظام جمهوري اسلامي نيست و اشکالات فني مهمي نيز به آن وارد است، تصريح کرد: درباره قطعنامه 2231 نيز نگراني‌هاي بسيار جدي وجود داشت که البته در اقدامي مناسب، وزارت خارجه کشورمان با صدور بيانيه‌اي اعلام کرد که اين قطعنامه و مسائل مربوط به امور تسليحاتي و موشکي و ... را قبول ندارد و به رسميت نمي‌شناسد.
مقدم‌فر تأکيد کرد: با وجود همه بحث‌ها، برجام حداقل‌هاي مطالبات نظام بوده و از سوي ديگر دستاوردهايي نيز براي کشورمان داشته است که نبايد از آن‌ها چشم‌پوشي کرد؛ لذا شايد بتوان در مجموع گفت که برجام نه خوب است و نه بد.
وي در ادامه سخنان خود اظهار کرد: نکته‌اي که امروز بايد مردم انقلابي و بويژه جوانان دغدغه‌مند و دلسوز کشورمان به آن توجه کنند اين است که در حال حاضر برجام براي بررسي و تصميم به مراجع رسمي در نظام که شوراي عالي امنيت ملي و مجلس شوراي اسلامي هستند ارسال شده و در نهايت آن‌ها هستند که تصميم نظام و اين موضوع را که جمهوري اسلامي اين جمع‌بندي مذاکرات را پذيرفته است يا خير، اعلام مي‌کنند و در اين بين قطعاً مسوولان عالي‌رتبه نظام نيز به اين امر نظارت دارند.
معاون فرهنگي مجمع بيداري اسلامي افزود: در عين حال نقد دلسوزانه در رسانه‌ها و اعلام نظرات کارشناسانه به کساني که در مجلس شوراي اسلامي و شوراي عالي امنيت ملي در حال بررسي موضوع هستند قطعاً اقدام مفيدي است و نبايد اين نظرات کارشناسانه تعطيل شود.
مقدم‌فر در ادامه با بيان اينکه اما توجه به يک نکته در وضعيت کنوني بسيار الزامي است و آن اينکه مهم‌تر از برجام، نقشه نفوذ آمريکايي‌ها در شرايط پساتوافق و فرصت طلبي آنان و برخي عوامل داخلي‌شان است، تأکيد کرد: برخي دل به غرب و ارتباط با شيطان بزرگ سپرده‌اند، لذا بايد جوانان انقلابي مراقب اينگونه تحرکات باشند.
وي افزود: بايد مراقب بود؛ چراکه اگر غفلت شود و از خشم مردم انقلابي و جوانان غيور و دلسوز نترسند، به طرفه‌العيني نمادهاي آمريکايي مانند مک‌دونالد و امثال آن را در ايران برپا مي‌کنند و در اين بين حتي برخي‌ها از اين که دفتر حافظ منافع و سفارتي براي آمريکا در تهران باز شود، ابايي ندارند.
مقدم‌فر در پايان با توصيه به تمام دلسوزان و بويژه جوانان انقلابي و غيرتمند براي مراقبت نسبت به شرايط فعلي و تلاش‌هاي همه‌جانبه آمريکا براي بازگشت به ايران و بازگرداندن ايران به دوران پهلوي، خاطرنشان کرد: بدون شک در سايه هوشياري جوانان عزيز و مردم انقلابي و همچنين هدايت‌هاي داهيانه رهبر معظم انقلاب اين پروژه پيچيده آمريکا نيز همچون پروژه‌هاي پيشين با شکست مواجه خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن