تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818938196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه خوزستان در گرو زنده‌بودن کارون و کرخه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


توسعه خوزستان در گرو زنده‌بودن کارون و کرخه است استان‌ها > خوزستان - دبیر علمی دهمین سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه گفت: توسعه و پایداری استان خوزستان منوط به زنده‌بودن رودخانه‌های کارون و کرخه است.

به گزارش  مهر، هوشنگ حسونی زاده ظهر امروز یكشنبه در نشست خبری برگزاری دهمین سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه در اهواز اظهار كرد: برای خوزستان افتخاری است كه به عنوان محور این سمینار قرار دارد و به‌رغم تلاش برای خارج كردن این سمینار از استان، دبیرخانه دائمی آن همچنان در دانشگاه شهید چمران اهواز مستقر است. وی افزود: این سمینار عامل ارتباط صنعت و دانشگاه است و حاصل این كار توسعه این رشته (مهندسی رودخانه) در دانشگاه‌های خوزستان و كشور است. دبیر علمی دهمین سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه عنوان كرد: این سمینار محورهای گوناگونی دارد از جمله رسوب و فرسایش رودخانه، مدل‌سازی، سازه‌های هیدرولیكی، خشک‌سالی و ...  كه اصلی‌ترین آن مدیریت رودخانه با رویكرد توسعه پایدار است كه به علت خشک‌سالی، تغییر اقلیم، انتقال آب و سایر مسائلی كه با آن درگیر هستیم این نام‌گذاری را انجام داده‌ایم. حسونی زاده بیان كرد: اعتقاد داریم كه رودخانه باید زنده بماند و منجر به رونق و توسعه استان شود. توسعه و پایداری خوزستان منوط به زنده‌بودن رودخانه‌های كارون و كرخه است. وی به برنامه‌های این سمینار اشاره كرد و گفت: دو روز اول سمینار به ارائه مقالات اختصاص دارد و در روز سوم بازدید از سدها و سازه‌های هیدرولیكی در رودخانه‌ها صورت می‌گیرد. همچنین در كنار ارائه مقالات شفاهی و پوستری، کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود. به گزارش  مهر، دهمین سمینار مهندسی رودخانه در ادامه برگزاری موفقیت‌آمیز ۹ دوره سمینار در سال‌های گذشته، در روزهای سه‌شنبه ۲۹ دی‌ماه تا پنج‌شنبه یکم بهمن‌ماه ۱۳۹۴ در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.آخرین مهلت ارسال اصل مقالات ۳۰ مهرماه ۱۳۹۴ و آخرین مهلت ثبت‌نام در سمینار ۲۰ دی‌ماه ۱۳۹۴ است. علاقه‌مندان می‌توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به آدرس پست الکترونیک  info@۱۰irec.ir مراجعه كنند. 

کلید واژه ها: استان خوزستان -




یکشنبه 4 مرداد 1394 - 21:04:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن