تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803748104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خردسالانی که امید کشتی اردبیل هستند جایگاه پنجمی با درخشش نوابغ آینده کشتی اردبیل / سال به سال بهتر خواهیم شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خردسالانی که امید کشتی اردبیل هستند
جایگاه پنجمی با درخشش نوابغ آینده کشتی اردبیل / سال به سال بهتر خواهیم شد
تیم کشتی خردسالان اردبیل در حالی در مسابقات کشوری کشتی فرنگی در جایگاه پنجم قرار گرفت که امید است نوابغ کشتی اردبیل طی سال‌های آینده مدال‌های قهرمانی بیشتری را در این رشته به دست آورد.

خبرگزاری فارس: جایگاه پنجمی با درخشش نوابغ آینده کشتی اردبیل / سال به سال بهتر خواهیم شد



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بعد از کسب این موفقیت بزرگ برای کشتی اردبیل پای صحبت مربی جوان تیم خردسالان و دو قهرمان این رشته ورزشی نشستیم تا از کم و کیف مسابقات قهرمانی کشتی خردسالان که به میزبانی لرستان در روزهای گذشته برگزار شد اطلاعاتی به دست آوریم. سرمربی تیم کشتی خردسالان اردبیل که به همراه دو نابغه آینده کشتی اردبیل در دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل حاضر شده بود، اظهار کرد: مسابقات در سطح خوبی را در لرستان شاهد بودیم، به طوری که 30 تیم از استان‌های مختلف و از لرستان نیز دو تیم الف و ب در مسابقات قهرمانی کشوری کشتی خردسالان حاضر شده بودند که کشتی‌گیران در اوزان مختلف با هم رقابت کردند. بهزاد حبیب‌زاده افزود: از استان اردبیل نیز تیم کشتی خردسالان در اوزان مختلف حاضر شده بودند که با دست پر از این رقابت‌ها برگشتیم و با قرار گرفتن در سکوی پنجم برای نخستین‌بار توانستیم کشتی پایه استان را به همراه توانمندی‌هایش به ایران معرفی کنیم. وی ادامه داد: در وزن 30 کیلوگرم حسین آسیابی‌زاده نائب قهرمان شد و با چهار برد رقبای گیلان، ‌تهرانی، توابع تهران و زاهدان توانست در فینال از حریف مازندرانی شکست خورده و نائب قهرمان این مسابقات شود. سرمربی تیم کشتی خردسالان اردبیل تصریح کرد: در وزن 42 کیلوگرم نیز امیررضا صحرایی عنوان سومی را بعد از برد مقابل حریفانی از قم و آذربایجان غربی به دست آورد و با شکست از حریف خراسان شمالی در کسب رتبه سوم با کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد روبه‌رو شد تا با شکست قاطع او در جایگاه سوم قرار گیرد. حبیب‌زاده با بیان اینکه کشتی‌گیران خردسال ما اغلب کم سن و سال و تنها برای نخستین‌بار تجربه حضور در این رویدادها را داشتند، گفت: در سال آینده امیدواریم این کشتی‌گیران که همچنان در رده سنی خردسالان به مصاف هم خواهند رفت، بتوانند برای این استان افتخار کسب کنند. وی یادآور شد: تیم کشتی اردبیل در رده سنی خردسالان در مجموع رده پنجم را به دست آوردند، به طوری که بعد از خوزستان، مازندران و تهران و تنها با اختلاف یک امتیاز از لرستان الف توانست در جایگاه پنجم قرار گیرد. سرمربی تیم کشتی خردسالان اردبیل سطح مسابقات را بالا و در حد قهرمانی کشوری اعلام کرد و افزود: ما مسابقات المپیاد نوجوانان را در رشته کشتی در شهر پارس‌آباد پیش‌رو داریم و در جشنواره کشتی که مهرماه برگزار می‌شود، قطعا درخشش ورزشکاران رده‌های پایه را شاهد خواهیم بود.  

الگوی کشتی‌گیران آینده قهرمانان با اخلاق امروز اما به دنبال اظهارات سرمربی تیم ملی خردسالان با دو قهرمان کشتی خردسالان نیز هم‌صبحت شدیم که امیررضا صحرایی که هم‌اکنون در مدرسه آزادی اردبیل و در پایه ششم تحصیل می‌کند، سطح مسابقات فرنگی کشتی قهرمانی را یک سطح ممتاز اعلام کرد. وی عنوان کرد: هر چند در دور اول استراحت داشتم، اما در دور دوم و سوم رقبای قم و آذربایجان غربی را با نتیجه هشت بر صفر شکست دادم، اما در عین ناباوری به حریف خراسان شمالی باخته و برای به دست آوردن جایگاه سومی حریف کهگیلویه و بویراحمدی خود را شکست دادم. قهرمان کشتی خردسالان اردبیلی با اعلام اینکه برای نخستین‌بار در چنین رویدادی حاضر شده و با حضور 9 ماهه در کشتی تمرینات زیادی را داشتم، افزود: قطعا در سال‌های آینده جایگاهی بهتر از سومی را به دست می‌آورم که جا دارد از زحمات مربی‌ام بهزاد حبیب‌زاده تشکر کنم. آسیابی‌زاده ادامه داد: الگوی ورزشی ما قهرمان کشتی فرنگی سعید عبدولی است که آرزو دارم روزی جا پای وی بگذارم.  

نابغه آینده کشتی اردبیل در ریل قهرمانی‌های بیشتر اما حسین آسیابی‌زاده که قطعا از نوابغ آینده کشتی اردبیل خواهد بود به رغم سن و سال کم و جثه کوچک در این مسابقات با شکست حریفان با امتیاز 10 بر صفر به فینال رسید، اما با کمی بدشانسی در فینال به رقیب مازندرانی باخت تا از کسب مدال قهرمانی دستش دور باشد. این کشتی‌گیر آینده‌دار اردبیلی در حالی در کمتر از 40 ثانیه اکثر حریفان را ضربه فنی کرد که بالاخره نائب قهرمان شد، اما امیدوار است در رویدادهای دیگر به ویژه مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی خردسالان در سال آینده بتواند مقام قهرمانی را به دست آورد. این کشتی‌گیر خردسال که در پایه ششم و در مدرسه شهید آخری تحصیل می‌کند، الگوی خود را قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک سوریان معرفی کرد که می‌خواهد جای پای او بگذارد.

انتهای پیام/۶۲۰۰۴/ب۴۰

94/05/03 - 11:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن