تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797656909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئيات طرح قرآني کرسي‌هاي تلاوت شميم وحي/کمک به زندانيان و بيماران صعب العلاج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ تير ۱۳۹۴ (۱۸:۳۸ب.ظ)
جزئيات طرح قرآني کرسي‌هاي تلاوت شميم وحي/کمک به زندانيان و بيماران صعب العلاج موج -دبير طرح قرآني کرسي‌هاي تلاوت شميم وحي توضيحاتي را در رابطه با جزئيات طرح شميم وحي در 15 استان کشور مطرح کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حامد شاکرنژاد با اشاره به تشريح فعاليت‌هاي طرح قرآني کرسي‌هاي تلاوت شميم وحشي تصريح کرد: پيش مقام معظم رهبري در يکي از بياناتشان در خصوص تلاوت قرآن توصيه‌هايي را ارائه کردند و بعد از ان اتفاقات خوبي در سطح جامعه صورت گرفت اما بايد توجه داشته باشيم که فرمايشات مقام معظم رهبري منوط به يک سال و زمان نيست.
وي افزود: به همين خاطر طرح قرآني کرسي‌هاي تلاوت شميم وحي با شعار حمايت از محرومان از ابتداي ماه مبارک رمضان برگزار شده است و اميدواريم بتوانيم گام‌هاي خوبي را در اين حوزه برداريم.
شاکرنژاد با اشاره به اجراي طرح قراني کرسي هاي تلاوت شميم وحي در ۱۶ استان کشور اظهار کرد: پيش‌بيني شده است در رمضان 94، طرح قرآني کرسي‌هاي تلاوت شميم وحي در 16 استان برگزار شود که اولويت با استان‌هاي محروم و اهل تسنن است.
دبير طرح قرآني کرسي‌هاي تلاوت شميم وحشي با بيان جزئياتي در رابطه با جزييات اين طرح خاطرنشان کرد: حضور در مزار شهدا و ديدار با نمايندگان ولي فقيه در هر استان و بازديد از مناطق محروم، آزادي زندانيان و تأمين هزينه درمان بيماران صعب‌العلاج و کمک به ساخت مسکن و مسجد از جمله برنامه‌هايي است که در طرح اشاره شده در استان‌ها اجرا مي‌شود.
شاکرنژاد در پاسخ به اين سوال که چه تعدادي از شهروندان در محافل قرآني حضور پيدا مي کنند، گفت: در هر محفل انس با قرآن در استان‌هاي مختلف حداقل 2 هزار و حداکثر 5 هزار نفر شرکت مي‌کنند به طوري که در سال همدلي و همزباني خوشبختانه اکثر سازمان‌ها،‌ وزارتخانه‌ها و نهادهاي دولتي و غيردولتي که حتي مردم در اين کار خير شرکت داشته‌اند.
وي اضافه کرد: در کنار مباحث خيريه و بعد از هر کرسي تلاوت قرآني در استان‌هاي مختلف، جوانان و نوجوانان زيادي علاقه‌مند به مباحث قرآني شدند و درخواست شرکت در کلاس‌هاي آموزشي را داشتند که به همين منظور بستر لازم براي برگزاري اين کلاس‌ها پيش‌بيني شده است.
شاکرنژاد تصريح کرد: در حاشيه برگزاري طرح شميم وحي در هر استان 3 الي 4 نفر زنداني و 2 الي 3 نفر بيمار صعب‌العلاج کمک مي‌شود.
وي گفت: در حال حاضر طرح شميم وحي در استان‌هاي هرمزگان، کرمان، سيستان و بلوچستان،‌ خراسان شمالي و خوزستان برگزار شده است و در پايان ماه رمضان در استان‌هاي ايلام، گرگان، گنبد، فارس، مشهد، بوشهر اجرا خواهد شد.
دبير طرح قرآني کرسي‌هاي تلاوت شميم وحي در خصوص برگزاري طرح شميم وحي در تهران خاطرنشان کرد: اين طرح در مناطق محروم از جمله منطقه 18 برگزار خواهد شد ضمن اينکه اختتاميه طرح نيز در شهر تهران برگزار خواهد شد.
در ادامه اين نشست حجت‌الاسلام والمسلمين کوششي مدير مؤسسه قرآني نداي ملکوت نيز با اشاره به اجراي طرح شميم وحي در سال‌هاي گذشته گفت: امسال بر اساس تجربه و استقبال مردم از طرح، برنامه‌ريزي گسترده‌اي براي اجراي طرح پيش‌بيني شده است.
وي در رابطه با خصوصيات طرح شميم وحي اذعان کرد: در اين طرح دستگاه‌هاي مختلف از جمله سازمان تبليغات، اداره ارشاد، نهادهاي نظامي و انتظامي و ... مشارکت‌هاي معنوي دارند و ريالي را بابت طرح پرداخت نمي‌کنند و تمامي هزينه‌ها توسط خيرين و مردم تأمين مي‌شود.
حجت‌الاسلام و المسلمين کوششي تصريح کرد: در حال حاضر محافل قرآني زيادي در کشور برگزار مي‌شود ولي تمايل به محافل انس قرآني طرح شميم وحي اين است که در پايان هر محفل انس چند ‌آيه قرآني در خصوص سبک زندگي توسط اساتيد تفسير مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن