تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820210146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسلط تروریست‌ها بر بزرگراه درعا‌-‌دمشق!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تسلط تروریست‌ها بر بزرگراه درعا‌-‌دمشق!




درگیری‌ بین ارتش سوریه و گروه‌های مسلح تروریستی در محورهای مختلف استان درعا، واقع در جنوب سوریه درحالی ادامه دارد که منابع آگاه نظامی سوری تسلط تروریست‌ها بر بزرگراه بین المللی درعا – دمشق را تکذیب کردند.





خبرگزاری فارس: درگیری‌ بین ارتش سوریه و گروه‌های مسلح تروریستی در محورهای مختلف استان درعا، واقع در جنوب سوریه درحالی ادامه دارد که منابع آگاه نظامی سوری تسلط تروریست‌ها بر بزرگراه بین المللی درعا – دمشق را تکذیب کردند.

 حمله گسترده‌ای که گروه‌های مسلح تروریستی تحت عنوان «طوفان جنوب» از صبح امروز (پنج‌شنبه) در جبهه عملیاتی جنوب سوریه آغاز کرده بودند، همچنان با مقاومت ارتش و نیروهای مسلح سوریه و همکاری نیروهای داوطلب دفاع مردمی به مواجه است.

یک منبع میدانی سوری در این خصوص خبرهای منتشر شده در برخی منابع خبری مغرض مبنی بر سیطره تروریست‌ها بر بزرگراه بین المللی درعا – دمشق را تکذیب و تاکید کرد که این بزرگراه در کنترل کامل ارتش سوریه است.

از سوی دیگر، ارتش و نیروهای مسلح سوریه حملات گروه‌های مسلح علیه مواضع‌اش در «درعا المحطه» را دفع کرد، با این وجود درگیری‌های شدیدی در چند محور درعا المحطه بین ارتش سوریه و عناصر مسلح جریان دارد.

همچنین ارتش سوریه تلاش تروریست‌های مسلح برای قطع مسیر «قرفا – نامر» را ناکام ساخته و ده‌ها تروریست مسلح را کشته و زخمی کردند.

این نیروها همچنین تلاش عناصر مسلح برای پیشروی به سمت مواضع ارتش در دو نقطه «الری» و «المطاحن» از سمت اردوگاه آوارگان فلسطینی «درعا» و «خربه غزاله» را ناکام گذاشتند.

یک منبع نظامی سوری نیز از کشته شدن 33 تروریست مسلح در مسیر شهر «الیادوده»، واقع در ریف درعا خبر داد و تاکید کرد که نیروی هوایی ارتش سوریه مواضع گروه‌های مسلح در مناطق درعا البلد و النعیمه را هدف قرار داده و منهدم کرد.

در عملیات جنگنده‌های ارتش سوریه علیه مواضع گروه‌های مسلح در شهرک النعیمه، یک مقر سرکردگان گروه‌های تروریستی هدف گرفته شد که تمام عناصر و سرکردگان تروریستی موجود در آن کشته شدند.

نیروی هوایی و یگان توپخانه ارتش سوریه همچنین در عملیات‌های هماهنگ شده و پیشگیرانه‌ای مواضع گروه‌های تروریستی که خود را برای حمله گسترده در تمام محورهای استان درعا آماده می‌کردند، بمباران و گلوله باران کردند.

از درعا گزارش شده است که درگیری ارتش سوریه با عناصر مسلح تروریستی کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از آنها را درپی داشت که در میان کشته‌ها «محمد أبو ماضی» ملقب به «ابو فارس الجناوی»، سرکرده گروه تروریستی موسوم به «گردان‌های جبل الشیخ» و تروریست‌های معروفی مانند احمد خالد ابو حواش، عمر کامل الداغر، محمد رسمی العبو، بکر عمر مهاوش، خالد یوسف علوه، امجد خالد، مشعل زمان الزعبی و احمد عیسى الزریقات مشاهده می‌شوند.

درگیری‌های در محورهای مختلف درعا همچنان ادامه دارد.

حملات گروه‌های مسلح تروریستی در جنوب سوریه از طریق اتاق عملیات مشترکی به نام «الموک» هدایت می‌شود که در اردن واقع شده و فرماندهان نظامی آمریکایی، صهیونیستی، ترکیه‌ای، عربستانی، اردنی، قطری و فرانسوی حضور و حملات گروه‌های تروریستی در جنوب سوریه را هدایت می‌کنند.

نبرد «طوفان جنوب» با به خدمت گرفتن 1500 تروریست، 40 خودرو و 30 تانک از صبح امروز آغاز شد.







تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن