تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820223086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزيع 50 هزار بن نان ميان نيازمندان تهراني تا پايان ماه رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۳۲ب.ظ)
توزيع 50 هزار بن نان ميان نيازمندان تهراني تا پايان ماه رمضان موج - دبير ستاد توان‌افزايي و حمايت از فعاليت سازمان‌هاي مردم‌نهاد شهر تهران از توزيع 50هزار بن نان ميان نيازمندان تهراني تا پايان ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، فرشيد حيدري دبير ستاد توان‌افزايي و حمايت از فعاليت سازمان‌هاي مردم‌نهاد شهر تهران با اشاره به فعاليت گروه‌هاي متعدد خيرين در ستاد سمن‌هاي شهر تهران يکي از اقدامات ستاد را در راستاي حمايت از خانواده‌هاي نيازمند عنوان کرد و اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان نيز طرح توزيع نان باهدف دستگيري نيازمندان شهر برگزار مي‌شود.
وي به انعقاد قرارداد يکي از سمن‌هاي عضو ستاد با نانوايي‌هاي سطح شهر جهت توزيع نان ميان افراد کمتر برخوردار اشاره کرد و افزود: به همين منظور بن‌هايي تهيه‌شده که از طريق برخي رابطين تعيين‌شده نظير خيريه‌ها به مستمندان ارائه خواهد شد.
دبير ستاد توان‌افزايي و حمايت از فعاليت سازمان‌هاي مردم‌نهاد شهر تهران بابيان اينکه مطابق برنامه‌ريزي‌هاي به‌عمل‌آمده 50هزار بن نان تا پايان ماه مبارک رمضان توزيع خواهد شد تصريح کرد: با توجه به پيشينه‌ي فعاليت‌هاي اين‌چنيني قطعاً اين ميزان با ورود خيريه‌ها و حرکات خودجوش مردمي بيشتر خواهد شد.
حيدري با اشاره به اينکه در آيات و روايات نيز به حمايت از مستمندان توجه ويژه‌اي شده است اظهار داشت: اجراي اين‌گونه طرح‌ها در توجه بيشتر مردم به نيازمندان و ترغيب کمک به آنان در طول سال بي‌تأثير نخواهد بود.
وي خاطرنشان کرد: نحوه شناسايي افراد نيازمند شهر بر اساس بانک اطلاعات خيريه‌ها خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن