تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821065182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از موبایل هوشمند Band Play ال جی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
رونمایی از موبایل هوشمند Band Play ال جی




کمپانی کره ای ال جی امروز از یک موبایل هوشمند با نام «Band Play» پرده برداشت. موبایل جدید بیشتر برای طرفداران موسیقی کارآمد خواهد بود و البته در کنار میان رده ها جای می گیرد.





دیجیاتو: کمپانی کره ای ال جی امروز از یک موبایل هوشمند با نام «Band Play» پرده برداشت. موبایل جدید بیشتر برای طرفداران موسیقی کارآمد خواهد بود و البته در کنار میان رده ها جای می گیرد.

تلفن همراه مورد بحث از یک اسپیکر ۱ وات بهره برده که می تواند صدایی شفاف و رسا را در اختیار مصرف کننده قرار دهد و از سوی دیگر نیز ال جی اعلام نموده که ایرفون QuadBeat 3 را با این موبایل به خریداران عرضه خواهد کرد. (پیشتر این ایرفون به عنوان یکی از لوازم جانبی که همراه با G4 ارائه می شد معرفی گشت.)


رونمایی از موبایل هوشمند Band Play ال جی



«بند پلی» به همراه اندروید ۵.۱ به دست کاربران خواهد رسید و از یک نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل برخوردار است. دوربین اصلی موبایل مذکور نیز ۱۳ مگاپیکسل بوده و دوربینی که در قسمت جلوی آن تعبیه گشته نیز ۵ مگاپیکسل است که البته برای ثبت تصاویر خودگرفت، بهینه شده.

اسنپدراگون ۴۱۰ از کوالکام نیز نقش قلب تپنده این موبایل را دارد که در اصل یک سیستم-بر-چیپ ۶۴ بیتی با ۴ هسته ی پردازشی است. از سوی دیگر نیز ال جی ۲ گیگابایت رم برای بند پلی در نظر گرفته و حافظه ی داخلی آن نیز به ۱۶ گیگابایت می رسد که البته کاربران همچنان قادر هستند از طریق درگاه حافظه موجود در موبایل، آن را افزایش دهند.

باتری بند پلی نیز ۲۳۰۰ میلی آمپر بوده و ال جی می گوید که علاقه مندان می توانند از پایان هفته ی جاری، آن را در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت ۳۵۶ دلار تهیه کنند.







تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن