تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798729792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت 552پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان البرزخبرداد: فعالیت 552پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در استان البرز خبرگزاری پانا:معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان البرز؛گفت:552 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت با برنامه های متنوع و جذاب مذهبی ،هنری ،تفریحی و علمی آماده ارائه خدمت به دانش آموزان عزیز هستند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير ساعت 08:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا، یوسف دانشور معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان البرز؛در سی ودومین جلسه شورای آموزش وپرورش استان که به ریاست سید حمید طهایی استاندارو باحضور آیت اله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه دراستان و خسرو ساکی مدیر کل و اعضاء شورای معاونین استان برگزارشد ؛اظهارداشت:غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و برنامه ریزی صحیح، اصولی و هدفمند برای شكوفا كردن استعدادها و توانمندی های آن ها در خلال اوقات فراغت از مهم ترین اركان نظام تعلیم و تربیت است.

وی افزود:غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دانش آموز در عصر کنونی با نگاه به تهاجم فرهنگی بسیار ضروری است وغفلت ورزیدن از میلیون ها ساعت اوقات فراغت این قشر عظیم خسارات جبران ناپذیری بر آینده جامعه در پی خواهد داشت.

دانشورگفت:پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت زمینه بروز و ظهور استعداد و توانایی های دانش آموزان را فراهم میکندو اما باید توجه کنیم که غنی سازی با پرکردن اوقات فراغت متفاوت است و عقیده دارم دانش آموزان در کنار غنی سازی اوقات فراغت باید مهارت های مختلف را بیاموزند.

وی با اشاره به کسب مقام اول در بین دستگاه ها و نهادهای دولتی در غنی سازی اوقات فراغت توسط آموزش وپرورش اظهارکرد:درسال گذشته  250 پایگاه در سطح استان فعالیت داشت و 67000دانش آموز از برنامه های مختلف این پایگاه ها استفاده کردندو انتظار داریم امسال با 552پایگاه قریب به 75000دانش آموز به این پایگاه ها جذب شوند.
دانشور ضمن تقدیر از همکاری شهرداری کرج در توسعه وتجهیز امکانات 120 مدرسه شهرستان کرج گفت:این مدارس به عنوان پایگاه های اوقات فراغت از اول تیرماه تا 10/شهریورماه در خدمت دانش آموزان خواهد بودوفعالیت دیگر پایگاه هااز اول تیرماه تا پایان مردادماه ادامه خواهدداشت.

معاون پرورشی وفرهنگی استان البرزگفت:در این پایگاه هابراساس سلایق و علایق دانش آموزان در رشته های مختلف برنامه ریزی شده است و دانش آموزان می توانند با مراجعه و ثبت نام در این در هریک از رشته ها در این دوره ها شرکت کنند.

وی گفت:مدارس قرآنی ،دارالقرآن ها ،پژوهشسراها؛ هنرستان های فنی وحرفه ای ،کانون های فرهنگی تربیتی با برنامه های متنوع و جذاب مذهبی ،هنری ،تفریحی و علمی آماده ارائه خدمت به دانش آموزان عزیز هستند.
دانشور افزود:امسال با همکاری شهرداری کرج و دانشگاه شریف بازی های رباتیک نیز به علاقمندان آموزش داده می شودو دوره آموزش خبرنگاری نیزدر ناحیه سه کرج با همکاری خبرگزاری پانا،برگزارمی شود.
وی گفت:بعد از پایان ماه مبارک رمضان طرح هجرت 3 با همکاری سپاه امام حسن مجتبی (ع) واداره کل نوسازی مدارس استان البرزاجرامی شود ودانش آموزان بسیجی دررنگ آمیزی؛ زیباسازی وتعمیر تجهیز مدارس مشارکت می کنند.
وی افزود:اردوهای زیارتی ؛اردوهای علمی؛اعزام دانش آموزان برگزیده استان مسابقات کشوری قرآن ؛نماز وعترت؛برگزاری اردوی ملی ویژه مربیان سازمان دانش آموزی از دیگر برنامه های آموزش وپرورش استان البرزدر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می باشد.

دانشور درخاتمه خواستارهمکاری ومشارکت همه دستگاه ها و نهادهابا آموزش وپرورش در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شد.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن