تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813354734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت در محافل قرآني؛ تيري به چشم دشمنان/ محافل خانگي قرآني تقويت شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۴۰ب.ظ)
شرکت در محافل قرآني؛ تيري به چشم دشمنان/ محافل خانگي قرآني تقويت شوند موج - نماينده ولي‎فقيه در لرستان گفت: محافل قرآني در ماه رمضان بايد باشکوه برگزار و مردم هم در اين محافل حضور گسترده داشته باشند چراکه شرکت مردم در محافل قرآني تيري به چشم دشمنان قرآن و عترت خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در مراسمي که به‌مناسبت حلول ماه رمضان در تالار آويني خرم‌آباد برگزار شد، به پاره‌اي از فضيلت‌هاي ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان ما بيش از هر زمان ديگري در قبال قرآن و عترت مسئوليت داريم در اين ماه مبارک بايد قرآن و عترت را به‌عنوان سيماي نجات‌بخش امت اسلامي معرفي کنيم.
وي با بيان اين‌که معرفي قرآن نيازمند انس، تعليم، تعلم، تدبر، تفسير تمسک و عمل به قرآن است، افزود: در روايت آمده است اگر جواني انس با قرآن داشته باشد قرآن در درون جانش و در رگ‌ها و خون بدنش جريان پيدا مي‌کند و اين جوان براي هميشه از آفات و خطرات بيمه و در سلامت است.
حجت‌الاسلام ميرعمادي اضافه کرد: محافل قرآني در ماه رمضان بايد باشکوه برگزار و مردم هم در اين محافل حضور گسترده داشته باشند چراکه شرکت مردم در محافل قرآني تيري به چشم دشمنان قرآن و عترت خواهد بود.
حجت‌الاسلام ميرعمادي ادامه داد: راهپيمايي اربعين مسلمانان در کربلا تير خلاصي براي استکبار جهاني بود، محرم و عاشورا هم همين‌طور، لذا بايد تلاش کرد محافل قرآني نيز در جامعه زياد شود، محافل خانگي قرآني تقويت شوند.
نماينده ولي‎فقيه در لرستان گفت: همه مشکلات مسلمانان از وقتي شروع شد که قرآن را کنار زده‌اند و قرآن را در زندگي خودشان پياده نکردند چراکه محافل قرآني در ماه رمضان بايد باشکوه برگزار و مردم هم در اين محافل حضور گسترده داشته باشند چراکه شرکت مردم در محافل قرآني تيري به چشم دشمنان قرآن و عترت خواهد بود.
وي افزود: امروز شاهديم مسلمانان جهان گرفتار تفرقه شديدي شده‌اند استکبار جهاني به اهدافش رسيده در عراق مسلمانان به جان هم افتاده‌اند، در سوريه، يمن نيز مسلمانان قتل عام مي‌شوند، در فلسطين و لبنان نيز با همين وضعيت مواجه هستيم.
امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: درد جامعه مسلمانان اين است که عده‌اي افراد جاهل و متحجر به اسم اسلام و قرآن جنايت انجام‌ مي‌دهند در ملاعام و منظر عمومي قران را روي دست مي‌گيرند و با دست ديگر گردن فرد را مي‌برند، الله‌اکبر مي‌گويند و سر مي‌برند و با شمشير شکم ديگري را مي‌برند.
وي گفت: استکبار جهاني با يک برنامه‌ريزي منسجم توانست به اهداف شومش برسد چنان‌که داعش محصول و نتيجه 20 سال فعاليت و برنامه‌ريزي آمريکاست.
نماينده ولي‎فقيه در لرستان با بيان اين‌که ما هنوز قرآن را به‌درستي درک نکرده‌ايم و از قرآن و عترت فاصله گرفته‌ايم، خاطرنشان کرد: گروه‌هاي تکفيري و داعش نتيجه تفکيک بين قرآن و عترت است اگر مسلمانان بخواهند به عزت برسند و از اختلاف رها شوند بايد به قرآن و عترت تمسک بجويند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن