تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819259710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آتش بس از سوي شورشيان کوکانگ


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۱۶ب.ظ)
اعلام آتش بس از سوي شورشيان کوکانگ موج - گروه اقليت قومي در ميانمار که نبردهاي خود عليه نيروهاي دولتي را از منطقه کوکانگ، در شمال شرقي ميانمار سامان دهي مي کردند، اعلام آتش بس يک طرفه کرده اند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، درگيري هاي منطقه کوکانگ در شمال شرق ميانمار و در نزديکي مناطق مرزي چين که بين گروه هاي اقليت منطقه و ارتش ميانمار در جريان بود، تاکنون بيش از 200 کشته بر جاي گذاشته است.
روز گذشته گروه اقليت قومي در ميانمار در نبرد خود عليه نيروهاي دولتي اعلام يک آتش بس يک جانبه کرده است.
در بيانيه منتشر شده آمده است، درخواست هاي جدي دولت چين براي برقراري مجدد صلح در منطقه مرزي چين ـ ميانمار يکي از دلايل اعلام اين آتش بس موقت است.
اين درگيري ها که از فوريه سال جاري آغاز شده است، باعث گريختن مردم به استان يوننان در چين، کشور همسايه شده است.
دو ماه گذشته نيز يک جت جنگي ميانماري با حمله به اين مناطق مرزي، حريم هوايي چين را نقش کرده و با شليک موشکي موجب کشته شدن 5 چيني شده بود.
گفتني است؛‌ آنگ سن سوچي، برنده جايزه نوبل و مخالف اصلي دولت ميانمار که روز چهارشنبه و براي اولين بار وارد پکن شده است، در صدد جلب حمايت مقامات چيني روز پنج شنبه با رئيس جمهور چين ديدار کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن