تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کاشان اول شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور
هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کاشان اول شد
مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: هسته گزینش این دانشگاه موفق به کسب رتبه اول در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی همطراز در سطح کشور شد.

خبرگزاری فارس: هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کاشان اول شد



به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه کاشان محمود نعمتیاناظهار کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد به عمل آمده در سال 93 از طریق هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، هسته گزینش این دانشگاه در بین هسته‌های گزینش دانشگاه‌های علوم پزشکی تیپ سه موفق به کسب رتبه اول گردید.
وی گفت: تیم ارزیابی و پایش هیئت مرکزی گزینش وزارت متبوع، عملکرد هسته‌های گزینش دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را به طور مستمر و سالیانه مطابق با شاخص‌های تحقیق، مصاحبه، صدور رأی و تشکیل پرونده مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کاشان، به بررسی 51 شاخص توسط تیم ارزیاب هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت در این ارزیابی اشاره کرد و افزود: این ارزیابی یک سال به صورت حضوری و در سال بعد غیرحضوری است.
نعمتیان، با بیان اینکه عملکرد هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سال 93 به صورت غیرحضوری ارزیابی گردید، تصریح کرد: در ارزیابی غیرحضوری پرونده‌ها به صورت تصادفی انتخاب و بررسی می‌شوند.
وی، با اشاره به رتبه‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی براساس ارائه خدمات و جمعیت تحت پوشش به تیپ یک، دو و سه در این امتیازدهی یادآور شد: این دانشگاه با کسب امتیاز20/97 بالاترین رتبه را در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی به دست آورد.
 مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز 19/96 امتیاز در بین دانشگاه‌های تیپ یک و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 26/95 امتیاز در بین دانشگاه‌های تیپ دو، رتبه‌های اول را کسب کردند.
وی، با اشاره به کسب رتبه اول در سال‌های 89 و 91 در این زمینه توسط هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: امیدواریم این موفقیت‌ها در ظل توجهات خدواند متعال و حضرت ولی عصر (عج) و با تعامل همکاران هسته و حمایت مسئولان دانشگاه حفظ و ارتقا یابد.
نعمتیان، در پایان این موفقیت را حاصل تلاش‌های صادقانه، تعهد و توانمندی، روحیه همکاری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی مدیر، اعضاء و کارکنان هسته گزینش در ارتقاء شاخص‌های گزینشی عنوان کرد.
به گفته وی، در نشست سالانه مدیران هسته گزینش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گزارشی ازتجربیات  این هسته در خصوص بررسی و مداخلات در فرآیندهای جاری درهسته و مدیریت زمان در پاسخگویی ارائه گردید. انتهای پیام/2406

94/03/20 - 10:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن