تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819218992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ایمنی و محیط زیست وزارت نفت خبر داد اختصاص 300 میلیارد ریال وزارت نفت برای اجرای طرح بیابان‌زدایی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل ایمنی و محیط زیست وزارت نفت خبر داد
اختصاص 300 میلیارد ریال وزارت نفت برای اجرای طرح بیابان‌زدایی
مدیرکل ایمنی، بهداشت و محیط زیست وزارت نفت گفت: وزارت نفت امسال 300 میلیارد ریال برای بیابان‌زدایی اختصاص خواهد داد.

خبرگزاری فارس: اختصاص 300 میلیارد ریال وزارت نفت برای اجرای طرح بیابان‌زدایی



به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید باقر مرتضوی بعد از ظهر امروز در کارگروه مقابله با گرد و غبار و احیای تالاب‌های استان خوزستان که با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مهمانسرای استانداری برگزار شد اظهار کرد: وزارت نفت امسال 300 میلیارد ریال برای بیابان‌زدایی اختصاص خواهد داد. وی اضافه کرد: همچنین رهاسازی آب در حوضچه‌های نفتی و افزایش و اصلاح کالورت‌ها برای تبادل آبی در هورالعظیم در برنامه وزارت نفت بوده و متعهد به اجرای آن است. مدیرکل ایمنی، بهداشت و محیط زیست وزارت نفت با بیان اینکه 85 درصد از بودجه کشور از نفت تامین می‌شود و کشور به نفت نیاز دارد گفت: در استراتژی‌ها باید توسعه نفتی مدنظر قرار گیرد.
  *لزوم ارائه طرح‌های اجرایی از سوی استانداری خوزستان

مدیر توسعه میادین نفتی نیز در این جلسه ارائه طرح‌های اجرایی از سوی استانداری خوزستان را خواستار شد و افزود: اگر طرح‌های اجرایی و برنامه دقیق مقابله با ریزگردها اعلام شود ما به مصوبات دولت تمکین می‌کنیم.

محسن امیریان خاطرنشان کرد: وزارت نفت 120 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته برای مقابله با گردو غبار پرداخت کرده است.   *در بهمن ماه سال گذشته حتی یک روز پاک در اهواز نبوده است در ادامه این جلسه معاون عمرانی استانداری خوزستان نیز تصریح کرد: ضرورتا اعتقاد بر این است که در مسئله گرد و خاک باید در کنار مردم بود تا مردم حس کنند مسئولان نظام و مسئولان استانی و ملی در کنار آنها هستند. احمد سیاحی بیان کرد: در این زمینه، تاکید استاندار خوزستان بر آموزش و برگزاری کارگاه​‌های تخصصی در زمینه اطلاع​‌رسانی پدیده گرد و غبار است. وی ادامه داد: تحت مدیریت استاندار خوزستان، آنچه در توان ما بوده انجام شده اما برخی موارد به عزم ملی نیاز دارد که امیدواریم وزارتخانه‌​ها آن موارد را مورد توجه قرار دهند. سیاحی با بیان این که مواجهه با پدیده گرد و غبار و مشکلات تالاب​ها به عزم ملی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: اکنون صرفا به دنبال این هستیم که ابتدا مسائل و معضلات موجود در استان خوزستان مخصوصا مسائل در رابطه با 300 تا 310 هزار هکتار کانون​‌های بحرانی مورد بررسی قرار گیرد. معاون عمرانی استانداری خوزستان در پایان، با اشاره به آمار و ارقام مربوط به وضعیت آب و هوای خوزستان گفت: در بهمن ماه سال گذشته حتی یک روز پاک در اهواز نبوده و 11 روز از آن ماه، هوا در وضعیت خطرناک بوده است.

انتهای پیام/72001/گ30/

94/03/19 - 20:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن