تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819442559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ انحرافي در برنامه هسته‌اي ايران مشاهده نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۵۵ق.ظ)
واريورانتا: هيچ انحرافي در برنامه هسته‌اي ايران مشاهده نشده است موج - معاون مدير کل آژانس بين المللي انرژي اتمي گفت: هيچ انحرافي در برنامه هسته‌اي ايران مشاهده نشده است و در مورد اقدامات داوطلبانه ايران طبق توافق ژنو و تمديد آن آژانس توانسته است که اجراي تمام اين اقدامات را راستي‌آزمايي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست توجيهي فني آژانس بين المللي انرژي اتمي در مورد گزارش اخير مدير کل آژانس درخصوص اجراي موافقتنامه پادمان در ايران با حضور کشورهاي عضو آژانس در وين برگزار شد.
رضا نجفي، سفير و نماينده ايران در آژانس بين المللي انرژي اتمي، پس از پايان اين نشست گفت: در اين جلسه ترو واريورانتا، معاون مدير کل آژانس بين المللي انرژي اتمي، گزارش اخير يوکيا امانو را به لحاظ فني تشريح کرد.
وي افزود: واريورانتا، معاون مدير کل آژانس، در اين نشست توجيهي تاکيد کرد که هيچ انحرافي در برنامه هسته‌اي ايران مشاهده نشده است و در مورد اقدامات داوطلبانه ايران طبق توافق ژنو و تمديد آن آژانس توانسته است که اجراي تمام اين اقدامات را راستي‌آزمايي کند.
وي با اشاره به اين‌که «معاون مديرکل آژانس در اين نشست به بخش‌هاي ديگر گزارش يوکيا آمانو نيز اشاره کرده است»، افزود: در پايان چند کشور شرکت کننده، سوالات فني در اين خصوص مطرح کرده که معاون مديرکل آژانس به سوالات آنان پاسخ داد.
گزارش يوکيا آمانو مديرکل آژانس بين المللي انرژي اتمي در باره ايران روز جمعه گذشته منتشر و براي مطالعه در اختيار کشورهاي عضو آژانس قرار گرفت.
اين گزارش در نشست هفته آينده شوراي حکام آژانس بين‌المللي انرژي اتمي مورد بررسي کشورهاي عضو قرار مي‌گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن