تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه پاکستان درباره توافق ایران و 1+5


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بیانیه پاکستان درباره توافق ایران و 1+5




پاکستان در پایان نشست امنیتی با آمریکا در بیانیه ای مشترک ضمن استقبال مجدد از دستیابی ایران و 1+5 به برنامه جامع اقدام مشترک در سوئیس، بر ضرورت حل صلح آمیز موضوع هسته ای ایران تأکید کرد.





خبرگزاری ایرنا: پاکستان در پایان نشست امنیتی با آمریکا در بیانیه ای مشترک ضمن استقبال مجدد از دستیابی ایران و 1+5 به برنامه جامع اقدام مشترک در سوئیس، بر ضرورت حل صلح آمیز موضوع هسته ای ایران تأکید کرد.

هفتمین دور نشست همکاری امنیت، ثبات استراتژیک و خلع سلاح بین پاکستان و آمریکا در واشنگتن، با حضور «رز گوتمولر» معاونت خلع سلاح وزارت خارجه آمریکا و «عزیز احمد چودری» قائم مقام وزارت امور خارجه پاکستان برگزار شد و دو طرف در پایان بیانه مشترک صادر کردند.

در این بیانیه، پاکستان با تاکید بر اینکه برخورداری از فنآوری هسته ای یک ضرورت اجتماعی - اقتصادی برای کشورهاست، گفت: به دستیابی ایران و 1+5 به توافق جامع نهایی بسیار امیدوار است.

این نشست حول محور تلاش بین المللی در بالابردن امنیت هسته ای، استفاده های صلح آمیز از انرژی هسته ای و خلع سلاح و کنترل صادرات تسلیحات و امنیت و ثبات منطقه ای تشکیل شد.

تلاش بین المللی با محوریت سازمان انرژی هسته ای برای بهبود امنیت در انرژی هسته ای و طرح جهانی مبارزه با تروریسم هسته ای، از دیگر محورهای مطرح شده در این نشست بود.

براساس گزارش وزارت خارجه آمریکا، در این نشست دو طرف بر ادامه تلاشها برای پیوستن پاکستان به معاهده ان.پی.تی و ضرورت منع اشاعه تسلیحات کشتارجمعی تأکید کردند.

قائم مقام وزارت امور خارجه پاکستان روز گذشته(چهارشنبه) در یک نشست خبری اعلام کرده بود کشورش معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای (ان.پی.تی) را به دلیل تبعیض آمیز بودن آن امضا نخواهد کرد.







تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن