تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814710817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کره جنوبي دو موشک بالستيک آزمايش کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۱۲ب.ظ)
کره جنوبي دو موشک بالستيک آزمايش کرد موج - کره جنوبي دو موشک بالستيک را آزمايش کرد که قابليت هدف قرار دادن تمام نقاط کره شمالي را دارند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، کره جنوبي روز چهارشنبه (13 خرداد) دو موشک بالستيک را آزمايش کرد که قابليت هدف قرار دادن تمام نقاط کره شمالي را دارند.
به نظر مي رسد اين آزمايش موشکي در پاسخ به اقدامات اخير کره شمالي براي نشان دادن توانمندي هاي هسته اي و موشکي خود انجام شده است.
بنا بر اعلام يکي از مقامات وزارت دفاع کره جنوبي، پارک گئون هاي، رئيس جمهور نيز در مراسم پرتاب موشک حضور داشت.
اين مقام که خواست نامش فاش نشود گفت: ارتش دو موشک دوربرد ساخت داخل را آزمايش کرد که مي توانند همه نقاط کره شمالي را هدف قرار دهند.
اين آزمايش موشکي حدود يک ماه پس از آن انجام شد که کره شمالي اعلام کرد يک موشک بالستيک را با موفقيت از يک زيردريايي شليک کرده است؛ ادعايي که شمار زيادي از کارشناسان معتقدند پيونگ يانگ درباره آن اغراق کرده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن