تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802601711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا: ازکشتی ایرانی عازم یمن نگران نیستیم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



آمریکا: ازکشتی ایرانی عازم یمن نگران نیستیم
" کریستوف هاستل" فعال سیاسی آلمانی و مجری سابق شبکه "ای آر دی" آلمان که در کشتی نجات حضور دارد به رویترز گفت : تا جایی که چشم ما در افق می بیند ما هیچ ناو نظامی را در کنار کشتی نجات نمی بینیم.
روز نو : " کریستوف هاستل" فعال سیاسی آلمانی و مجری سابق شبکه "ای آر دی" آلمان که در کشتی نجات حضور دارد به رویترز گفت : تا جایی که چشم ما در افق می بیند ما هیچ ناو نظامی را در کنار کشتی نجات نمی بینیم.


همزمان با نزدیک شدن کشتی ایرانی "نجات" به سواحل یمن - که حامل کمک های انساندوستانه به مردم یمن است - یک مقام نظامی آمریکایی اعلام کرد کشورش تا این لحظه از نزدیکی این کشتی به آب های ساحلی یمن نگرانی ندارد.


به گزارش روز نو به نقل از رویترز سرهنگ "استیو وارن"سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) سه شنبه به اشاره به نزدیک شدن کشتی ایرانی نجات به ساحل یمن گفت : ما تا این لحظه نگرانی خاصی از این موضوع نداریم."


او افزود اسکورت نظامی نیروی دریایی ایران برای این کشتی همان طور که مقامات نظامی ایران اعلام کرده اند به دلیل وجود دزدان دریایی در آن منطقه امری طبیعی بوده است. او در عین حال گفت: ما حرکت این کشتی را لحظه به لحظه زیر نظر داریم.


آمریکا پیشتر از  ایران خواسته است این کشتی را به جای سواحل یمن به کشور جیبوتی ببرد. در جیبوتی مرکزی از سوی سازمان ملل به منظور دریافت و توزیع کمک های ارسالی کشورها به مردم یمن دایر شده است.


همزمان شبکه خبری ان بی سی آمریکا در خبری مدعی شد یک ناو آمریکایی همزمان با نزدیک شدن کشتی نجات به سواحل یمن در حال تعقیب آرام و نزدیک در کنار آن است. این شبکه خبری نزدیک شدن ناو آمریکایی به کشتی در حال اسکورت به وسیله نیروی دریایی ایران را خطرناک دانست.


کشتی نجات به احتمال فراوان پنج شنبه (فردا) به بندر حدیده در یمن خواهد رسید. نیروهای ائتلاف بین المللی تحت رهبری عربستان اعلام کرده اند به این کشتی بدون بازرسی محتوای آن اجازه نزدیک شدن به سواحل یمن را نخواهند داد، ایران نیز در مقابل اعلام کرده است با بازرسی این کشتی از سوی نمایندگان بی طرف سازمان ملل مشکلی ندارد، اما اجازه بازرسی به این کشتی از سوی نیروهای ائتلاف را نخواهد داد.


همزمان دو فعال خارجی حاضر در کشتی نجات به خبرگزاری رویترز گفته اند کشتی ایرانی نجات از سوی هیچ ناو نظامی اسکورت نمی شود و به حرکت عادی خود به سمت ساحل حدیده ادامه می دهد. رویترز می نویسد این مصاحبه پیش از اظهارات اخیر سخنگوی وزارت دفاع آمریکا انجام شده است.


" کریستوف هاستل" فعال سیاسی آلمانی و مجری سابق شبکه "ای آر دی" آلمان که در کشتی نجات حضور دارد به رویترز گفت : تا جایی که چشم ما در افق می بیند ما هیچ ناو نظامی را در کنار کشتی نجات نمی بینیم.


او افزود: ما به مسیر خود ادامه می دهیم و به احتمال فراوان پنج شنبه (فردا) به ساحل حدیده در یمن خواهیم رسید. این کاملا یک ماموریت بشردوستانه است. هیچ کشتی و ناو نظامی در کنار ما نیست حتی از ناوگان ایرانی هم خبری نیست.


کشتی نجات حامل 2500 تن کمک ها و مایحتاج ضروری به مردم یمن است. بندر حدیده در کنترل نیروهای انصار الله قرار دارد.




تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن