تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820268303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متهمانی که یکباره بیماری قلبی می‌گیرند و قرصی می‌شوند!


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 متهمانی که یکباره بیماری قلبی می‌گیرند و قرصی می‌شوند!
بازی نخ‌نما و خنده‌دار ضدانقلاب
متهمانی که یکباره بیماری قلبی می‌گیرند و قرصی می‌شوند! این رسانه‌ها سال‌هاست که بلافاصله پس از هر دستگیری به صورت زنجیره‌ای، خبر از بیماری یا عدم دسترسی فرد بازداشت‌شده به قرص‌هایش را روی خط خود برده و از این سناریوی تکراری بهره می‌برند که نیروهای امنیتی داروهای ضروری (ترجیحا قلب!) فرد مذکور را گرفته و او نیز در برابر این اقدام تهدید به اعتصاب غذا کرده است!


 
به گزارش فرهنگ نیوز ، هیاهوی ضدانقلاب پس از بازداشت هر یک از عناصر داخلی خود، دیگر برای مردم ایران عادی شده است. رسانه‌های وابسته به فتنه و شبکه‌های فارسی زبان خارجی که همیشه یک بخش ویژه خود را به بازداشتی‌های ضدنظام و آشوب‌گران فتنه ۸۸ اختصاص می‌دهند از شیوه‌ای برای مظلوم‌نمایی و انتساب ظلم به جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند که دیگر نخ‌نما شده است.
 
این رسانه‌ها سال‌هاست که بلافاصله پس از هر دستگیری به صورت زنجیره‌ای، خبر از بیماری یا عدم دسترسی فرد بازداشت‌شده به قرص‌هایش را روی خط خود برده و از این سناریوی تکراری بهره می‌برند که نیروهای امنیتی داروهای ضروری (ترجیحا قلب!) فرد مذکور را گرفته و او نیز در برابر این اقدام تهدید به اعتصاب غذا کرده است!
 
در این میان گفت‌وگو با همسر، پدر، مادر یا یکی از اعضای خانواده فرد بازداشتی نیز چاشنی این خبرها می‌شود. در این مصاحبه‌ها عموما باید گفته شود که وضعیت جسمی فرد مذکور در شرایط وخیمی قرار دارد و اگر قرص‌هایش را نخورد خطرات جدی متوجه اوست. این درحالی است که فرد بازداشتی تا روز قبل از بازداشت به صورت شبانه‌روز در تمام برنامه‌ها و محافل رسانه‌ای، خانگی و غیرخانگی ضدانقلاب شرکت کرده و هر شب خیلی سرحال و خوشحال عکس‌های سلفی و یادگاری خود را در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری می‌کرد!
 
هر چند بازی نخ‌نمای ضدانقلاب دیگر مضحک و خنده‌دار شده ولی به نظر می‌رسد هنوز از ساختار منظم خبرپراکنی علیه ایران خارج نشده است. جدیدترین نمونه این ماجرا پس از دستگیری نرگس محمدی اتفاق افتاده است. 
 
این ضدانقلاب فعال فتنه که مشغول سیاه‌نمایی علیه وضعیت حقوق بشر در ایران بود پس از مدت‌ها اقدامات شبانه‌روزی علیه نظام چند روز قبل دستگیر و به زندان برده شد. پس از این دستگیری بود که رسانه‌های معارض به همراه همسر این فرد داستان تکراری بیماری، دارو، قرص و... را پیاده‌سازی کرده و آن را تاکنون ادامه داده‌اند.
 
البته پیش از نرگس محمدی، پرتکرار شاهد این داستان‌سازی از سوی پیاده نظام رسانه‌ای جریان معارض بودیم. به عنوان مثال به جدول ذیل توجه شود:
 

ردیفاسامینوع بیماری ادعایی
1جعفر اقدامیسندرم عصبی
2ماشاء ا... حائریقلب و عروق
3وحید تیزفهمعمل چشم
4سعید رضاییآندوسکپی
5محمد بنازاده امیرخیزیپروستات
6محمود باداوامجراحی داخلی
7صالح کهندلمشکوک به سرطان خون
8حشمت‌ا... طبرزدیمعده
9رضا شریفی بوکانیگوش، حلق و بینی
10خالد حردانیآندوسکپی
11عفیف نعیمیداخلی
12اسدا... هادیقلبی، مینیکس زانو، کلیه و گوارشی
13مسعود باستانیروحی و روانی
14حسین رونقیکلیه
15ایرج محمدیبینایی و عفونت دندان
16ایوب ریگیشرایط حاد جسمی
17حسین رونقی ملکیکلیوی و معده
18علی شریعتیسیاتیک و کلیه 
 


 

منبع: جهان نیوز


94/2/29 - 12:08 - 2015-5-19 12:08:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن