تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798627327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمير شناورهاي تجاري در کارخانه کشتي‌سازي هفتم آذر گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۱۳ب.ظ)
فرمانده نيروي دريايي ارتش عنوان کرد: تعمير شناورهاي تجاري در کارخانه کشتي‌سازي هفتم آذر گيلان موج - فرمانده نيروي دريايي ارتش به تعمير شناورهاي تجاري در کارخانه کشتي‌سازي هفتم آذر در گيلان اشاره کرد و گفت: کارخانه مذکور يگان تعميراتي و پشتيباني‌کننده ناوگان شمال نيروي دريايي ارتش است.
به گزارش خبرگزاري موج از بندر انزلي، امير دريادار حبيب‌الله سياري عصر امروز در بازديد از کارخانه کشتي‌سازي هفتم آذر اظهار کرد:
وي ادامه داد: کارخانه‌هاي نيروي دريايي ارتش براي تعمير، نگهداري و نوسازي شناورهاي اين نيرو راه‌اندازي مي‌شوند و ظرفيت‌هاي خالي کارخانه‌ها در خدمت مردم است.
سياري به تعمير تعدادي شناورهاي تجاري در کارخانه کشتي‌سازي هفتم آذر تاکنون اشاره کرد و افزود: تعمير شناورهاي تجاري براي گيلان حائز اهميت است و صاحبان شناورها براي تعمير نيازي به مراجعه به ديگر کشورها ندارند.
فرمانده نيروي دريايي ارتش با بيان اينکه پشتيباني از شناورهاي اين نيرو از اهداف راه‌اندازي کارخانه کشتي‌سازي هفتم آذر است، تصريح کرد: استفاده از ظرفيت‌هاي خالي نيروي دريايي ارتش براي کمک به مردم دومين هدف راه‌اندازي کارخانه مذکور در گيلان است.
وي ايجاد اشتغال را از ديگر ابعاد راه‌اندازي کارخانه کشتي‌سازي هفتم آذر در انزلي خواند و بيان کرد: کارخانه کشتي‌سازي مذکور در ايجاد اشتغال مردم منطقه تاثيرگذار است.

سياري در ادامه ساخت کارخانه کشتي‌سازي شهيد تمجيدي را متعلق به وزارت دفاع دانست و خاطرنشان کرد: کارخانه مذکور با همکاري نيروي دريايي ارتش ايجاد شده است.

فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به فعاليت مراکز مختلف اين نيرو در گيلان، يادآور شد: فرماندهي آموزش تخصص‌هاي دريايي در رشت، فرماندهي تکاوري دريايي در منجيل، فرماندهي منطقه چهارم نيروي دريايي در انزلي و يگان نيروي دريايي در آستارا استقرار دارند و فرصت مناسبي براي استان است.
وي به توانمندي ساخت، تعمير و نگهداري کشتي در نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد و گفت: از توانمندي منطقه چهارم نيروي دريايي ارتش در احداث کارخانه کشتي‌سازي شهداي هفتم آذر در بندر انزلي استفاده شده است.
سياري کارکنان کارخانه کشتي‌سازي هفتم آذر را افراد غير نظامي دانست و اظهار کرد: افراد بسياري از شهرهاي رشت، انزلي و ... در کارخانه کشتي‌سازي شهداي هفتم آذر بندر انزلي به‌کارگيري شدند.
فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به اينکه احداث کارخانه کشتي‌سازي نياز داخلي را برطرف مي‌کند، افزود: با ابتکار و خلاقيت از بالشتک‌هاي هوا براي بيرون کشيدن کشتي از آب در کارخانه کشتي‌سازي شهداي هفتم آذر استفاده شده است.
وي احداث کارخانه کشتي‌سازي شهداي هفتم آذر را به منظور برطرف کردن نيازهاي نيروي دريايي ارتش خواند و بيان کرد: از ظرفيت‌هاي خالي کارخانه مذکور براي ايجاد کسب و کار در منطقه استفاده شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن