تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813068845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازدواج نخست وزیر همجنس گرا تا پلمپ غذاخوری آدم خواران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ازدواج نخست وزیر همجنس گرا تا پلمپ غذاخوری آدم خواران


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴: پوستی از طلا/ خودکاری که با چای می‌نویسد/وسیله جدید داعش برای قصاص/ خودرویی عجیب که قوز می‌کند/مردی که با شنا کعبه را طواف کرد/تولد بزغاله‌ ای با ۸ دست و پا و... پوستی از جنس طلا

پوستی از جنس طلا

این تراشه نازک از طلا ساخته شده است و با چسباندن آن به پوست، اطلاعات مهمی از بدن در اختیار کاربر قرار می گیرد. دانشمندان موفق به ساخت قطعه ای از طلا نازک تر از کاغذ شدند که روی پوست می چسبد. پروفسور جان راجرز، پژوهشگر در این زمینه معتقد است که این اختراع می تواند امواج مغزی و فرکانس های مغز را ردیابی کرده و به عنوان پیام انتفال دهد. تا قبل از این اختراع انتقال سیگنال ها فقط از راه یک کلاه پر از الکترود و سنگین صورت می گرفت. با چسباندن این طلای نازک در سراسر بدن دیگر علائم حیاتی مانند: ضربان قلب و درجه حرارت بدن را می توان اندازه گرفت. همچنین این دستگاه که در داخل بدن نیز آزمایش می شود می تواند کمک مهمی به تشخیص و درمان بیماری ها باشد.
بیشتر...

 خودکاری که با چای می‌ نویسد!

 خودکاری که با چای می‌نویسد!

جوهر را فراموش کنید. با خودکار «WINKpen» می‌توانید به راحتی با چای و آبمیوه و مانند اینها بنویسید. پژوهشگران آمریکایی تاکید کردند: شما به راحتی این خودکار را از مایع موجود در اطراف خود پر کرده و بنویسید. این خودکار به راحتی بر روی کاغذ می نویسد و با دو سر منحصر به فرد برای خطاطی و نگارش معمولی طراحی شده است. همچنین می توان آن را به راحتی تمیز و دوباره از مایع دلخواه پر کرد. مواد تشکیل شده این خودکار هم از نوعی است که خودکار پس از دور ریختن هم قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست است.
بیشتر...

وسیله تازه داعش برای قصاص

وسیله جدید داعش برای قصاص

گروه تروریستی داعش تصویر یکی از تروریست هایش را منتشر کرد که با خط کش مقیاس زخمی که باید به سر یک متهم وارد شود ، اندازه گیری می کند. این اقدام بخشی از سیاست سادیسمی داعش به نام «چشم در برابر چشم» است چون تروریست های داعش، همان زخمی را که متهم به قربانی وارد ساخته، به جانی وارد می کنند. داعش هزاران عکس درباره اجرای بدون ترحم قانون در مناطق تحت سلطه اش منتشر کرده است. اعدام علنی در رقه واقع در شمال سوریه رایج بوده و عکس های زیادی از سنگسار کردن زناکاران و پایین انداختن همجنس بازان از ساختمان های مرتفع در پایگاه های ارتباط اجتماعی در اینترنت منتشر شده است. داعش در شرایطی نمایش خط کش گذاشتن برای اندازه گیری زخم را به راه انداخته است که هزاران تن از زنان، کودکان و مردان بیگناه در عراق و سوریه توسط تروریست های این گروه به غیر انسانی ترین شکل اعدام شده اند.
بیشتر...

ازدواج آقای نخست‌ وزیر همجنس‌ باز با یک پسر

ازدواج آقای نخست‌وزیر همجنس‌باز با یک پسر

آقای خاویر بتل، نخست‌ وزیر لوکزامبورگ، با دوست پسر بلژیکی خود ازدواج کرد. مراسم قانونی این دو همجنس باز توسط خانم لیدی بولفر شهردار لوکزامبورگ و با حضور نخست‌وزیر بلژیک صورت گرفت. نخست‌ وزیر بلژیک در حاشیه این مراسم گفت: «لوکزامبورگ در حال ارائه نمونه مدرن و پیشرو در مسائل اجتماعی است درحالی که ما در حال مشاهده دشمنی با پدیده ازدواج همجنس گراها در اروپا هستیم.» غربی‌ ها با پیشتازی در رسمیت بخشیدن به روابط غیراخلاقی همواره تلاش می‌ کنند به روابط نامشروع و ضد خانواده صبغه قانونی ببخشند و روشنفکرمآبان اروپایی این اقدام‌های غیراخلاقی را نمونه تمدن و احترام به مسائل اجتماعی و آزادی‌های فردی قلمداد می‌کنند!
بیشتر...

خودرویی عجیب که قوز می‌ کند و کوچک می‌شود

خودرویی عجیب که قوز می‌کند و کوچک می‌شود


خودرویی عجیب که قوز می‌کند و کوچک می‌شود

گروهی از دانشمندان «مرکز پژوهش های هوش مصنوعی آلمان» از خودرویی برقی رونمایی کرده اند که قوز می‌کند و کوچک می‌شود. این خودرو به نام EOscc2 با یک بسته باتری لیتیم - یون 54 ولتی نیرودهی می‌ شود که این بسته، چهار موتور چهار کیلوواتی آن را نیرودهی می‌ کند. خودروی ابداعی همچنین مجهز به دوربین‌های جلو و عقبی برجسته‌ بین، حسگرهای توان‌ سنج ولتاژ برق، یک سیستم لیدار و شش دوربین سه‌ بعدی ویژه است. حسگرها که در درون یک رایانه آنبورد کار گذاشته شده‌ است، امکان پارک‌ کردن خودکار و عملیات کمکی دیگر را فراهم می‌ کنند.
مهندسان امیدوارند با پیشرفت‌ دادن بیشتر این خودرو، EOscc2 بتواند به طور کامل خود را براند و با خودروهای همپای خود برای شکل‌دادن گروهی قطار مانند در سفرهای جاده‌ ای طولانی، ارتباط برقرار کند.   به اشتراک‌ گذاشتن نیروی باتری یکدیگر و تجربه‌ کردن مقاومت کمتر در مقابل باد زمینه ای فراهم می آورد تا خودروهای این گروه در مقایسه با طی سفر به صورت منفرد، نیروی برق کمتری مصرف کنند. چرخ‌های EOscc2 می‌تواند کاملا در مسیرهای غیرمستقیم حرکت کند و این بدین معناست که خودرو قادر است به طور مستقیم وارد پارکینگ‌های تنگ شده یا از آن‌ها خارج شود. همچنین در چنین حالت‌هایی، کابین خودرو قوز می‌کند و این موضوع موجب می‌شود اتومبیل یک متر کوچک‌ شود. این اتومبیل قادر است در لحظه بپیچد و به صورت مورب حرکت کند؛ این سامانه همچنین دارای نوعی رابط الحاقی است که نه تنها به آن امکان شارژشدن باتری و کار گروهی را می‌دهد، بلکه امکان دریافت ماژول‌های منبسط‌کننده، ماژول‌های حمل مسافر یا ماژول‌های حمل بار را برای این فناوری فراهم می‌کند.
بیشتر...

مردی که با شنا کعبه را طواف کرد

مردی که با شنا، کعبه را طواف کرد

یک عالم بحرینی که در سال ۱۹۴۱ با شنا کردن خانه خدا را طواف کرده بود روز چهارشنبه درگذشت. شماری از فعالان شبکه‌‌ ارتباط اجتماعی توئیتر در قبال خبر وفات علی العوضی، شیخ بحرینی، که هنگام جوانی کعبه را با شنا کردن طواف کرده بود، واکنش نشان دادند. شیخ العوضی در یک گفتگوی تلویزیونی که فعالان توئیتر آن را به اشتراک گذاشتند، داستان طواف کعبه را بازگو کرده بود. وی گفت در سال ۱۹۴۱ در سن ۱۲ سالگی در مکه مکرمه مشغول تحصیل بود و در آن سال باران فراوانی به مدت یک هفته شب و روز بارید، به گونه‌ ای که سیل شدیدی در مکه به راه افتاد. وی افزود: در آخرین روز بارش باران، به همراه برادر و دو تن از دوستان و استادش تصمیم گرفتند که به مسجد الحرام بروند اما آب تا ارتفاع یک‌ و نیم تا دو متر، مسجد الحرام را فرا گرفته بود و همگی به تماشای این صحنه ایستاده بودند تا اینکه وی ایده طواف کردن اطراف کعبه را با شنا مطرح کرد. خود به همراه برادر و یکی از دوستانش این ایده را عملی کردند. شیخ علی العوضی روز چهارشنبه در ۸۸ سالگی درگذشت.
بیشتر...
 
تولد بزغاله‌ ای با 8 دست و پا در بردسکن

تولد بزغاله‌ای با 8 دست و پا در بردسکن

یک رأس بز در بردسکن در زایمان خود 2 قلو به دنیا آورد که یکی از آنها سالم و طبیعی و دیگری مرده و دارای 8 دست و پا بود. دکتر علی یزدان‌ پناه، رئیس شبکه دامپزشکی بردسکن گفت: تولد این بزغاله یکی از ناهنجاری‌های ژنتیکی است که برخی وقت ها در گوسفندان دیده می‌ شود. وی افزود: این‌ گونه تولدها به علت نقص ژنتیک یا مصرف بی‌ رویه برخی داروها و یا تغذیه نامناسب در مرحله اندام‌زایی روی می‌ دهد که در این مورد بره با 8 دست و پا متولد شد.
بیشتر...

مجسمه‌ ای غول پیکر از درخت ۱۴۰ساله

مجسمه‌ای غول پیکرازدرخت ۱۴۰ساله
 
مجسمه‌ای غول پیکرازدرخت ۱۴۰ساله
 
مجسمه‌ای غول پیکرازدرخت ۱۴۰ساله

مجسمه ای که در لاپلاس مشاهده می کنید آخرین اثر جان گرید، هنرمندی از سیاتل است. دغدغه او تحقیق درباره مسائل تغییر زیست محیطی غیرقابل بازگشت است. این تلاش ویژه او تقریبا یک سال زمان برد و وقتی آغاز شد که جان و دستیارانش یک درخت شوکران غربی ۱۴۰ ساله را در واشنگتن انتخاب کردند. آنها از درخت بالا رفته و با زحمت از آن قالب گچی تهیه کردند؛ سپس قالب را با دقت به کارگاه در سیاتل منتقل و با استفاده از آن و همچنین چوب به بدل سازی درخت پرداختند. این مجسمه پس از دو سال نمایش به زیستگاه درختی که الهام بخشش بوده بازگردانده خواهد شد تا پوسیده و به محیط زیست تقدیم گردد.
بیشتر...   غذاخوری آدم خواران در نیجریه پلمپ شد  
رستوران آدم خواران در نیجریه پلمپ شد

یک غذاخوری در نیجریه به اتهام فروش گوشت انسان به مشتریان، پلمپ شد و کارکنان آن بازداشت شدند. این غذاخوری بی اطلاع مشتریان، گوشت انسان برایشان سرو کرده و مدت ها به همین شکل درآمد کسب می‌ کرد. بیشتر ساکنان محلی متوجه رفت و آمدهای مشکوک در قسمت آشپزخانه غذاخوری شده بودند و پس از گزارش دادن به پلیس، حقیقت ماجرا برملا شد.
 
پلیس شهر کوچک آنامبرا در بدو ورود به آشپزخانه با سر بریده مردی مواجه شد که هنوز خون از آن می‌ رفت. تحقیق بعدی نشان داد غذاهای این غذاخوری با گوشت انسان برای مشتریان تهیه می‌شد و قیمتی چند برابر بیشتر از گوشت حیوانی برای آن در نظر گرفته شده بود. پلیس نیجریه 10 تن را در ارتباط با این پرونده دستگیر و غذاخوری را پلمپ کرد.
بیشتر...
 


دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن