تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821038396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقه وبلاگ نویسی «طوفان جاهلیت» در حمایت از مردم یمن فراخوان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسابقه وبلاگ نویسی «طوفان جاهلیت» در حمایت از مردم یمن فراخوان شد قم - ایرنا - مدیر تبلیغ حوزه های علمیه خواهران کشور از آغاز فراخوان مسابقه وبلاگ نویسی «طوفان جاهلیت» در حمایت از مردم یمن خبر داد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام سید محمود صانعی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: معاونت فرهنگی - تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با همکاری مرکز فناوری اطلاعات این نهاد، به برگزاری مسابقه سراسری وبلاگ نویسی با عنوان «طوفان جاهلیت» اقدام کرده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون در فضای مجازی به صورت گسترده و فراگیر در خصوص تجاوز رژیم قرون وسطایی عربستان به یمن اقدامی صورت نگرفته است، گفت: مسابقه طوفان جاهلیت، نخستین فراخوان عمومی ویژه خواهران در فضای مجازی است.
وی موضوعات مسابقه را برندگان و بازندگان واقعی هجوم به یمن، دستان پیدا و پنهان تجاوز به یمن و راهبردهای مقاومت مردم این کشور در قبال تجاوز اعلام کرد.
مدیر تبلیغ حوزه های علمیه خواهران مهلت برگزاری این مسابقه را تا دهم خرداد اعلام کرد و گفت: در این مسابقه افزون بر طلابی که در سامانه کوثر بلاگ حوزه های علمیه خواهران دارای وبلاگ هستند، عموم خواهران غیرحوزوی دارای وبلاگ می توانند شرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه فرم ثبت نام در این مسابقه در پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران به آدرس www.farhangi.whc.ir و همچنین سامانه وبلاگ حوزه های علمیه خواهران به نشانی www.womenhc.com قرار گرفته است، اظهار داشت: علاقمندان می توانند با مراجعه به هر یک از این پایگاه ها و تکمیل فرم، در این مسابقه شرکت کنند.
صانعی افزود: به منظور تحقق حضور فعال خواهران در این مسابقه، شرط ورود به مرحله ارزیابی، ایجاد پنج پست در وبلاگ ها تعیین شده است، بنابراین شرکت در مسابقه به معنای ورود به مرحله ارزیابی نیست بلکه وبلاگ هایی ارزیابی می شوند که در طول زمان مسابقه دستکم پنج پست ایجاد کنند که جزییات آن در اطلاعیه های مرتبط با مسابقه در پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران اعلام شده است.
وی با اشاره به اینکه این مسابقه با هدف نقش آفرینی طلاب وبلاگ نویس در فضای مجازی، برای تبیین اهداف و ابعاد این جنایت برگزار می شود، گفت: پس از پایان مهلت مقرر، ارزیابی وبلاگ های دارای دستکم پنج پست شروع و از برگزیدگان برتر، با اهدای جوایز تقدیر به عمل خواهد آمد. ک/1
1175 /1358



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن