تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819671907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از دوران ابتدایی فعالیت هنری داشتم/کسب رتبه 1کشوری در مسابقه پرسش مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دانش آموز شرکت کننده در بخش فیلم کوتاه در مصاحبه با پانا: از دوران ابتدایی فعالیت هنری داشتم/کسب رتبه 1کشوری در مسابقه پرسش مهر خبرگزاری پانا: دانش آموز شرکت کننده در بخش فیلم کوتاه سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش اموزی آذربایجانشرقی گفت:نماهنگ کوتاه من با عنوان˝بحران آب˝ توانست در مسابقات فیلم کوتاه پرسش مهر امسال رتبه یک کشوری را به خود اختصاص بدهد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۶ ارديبهشت ساعت 00:32

خبرگزاری پانا+از دوران ابتدایی فعالیت هنری داشتم/کسب رتبه 1کشوری در مسابقه پرسش مهر

نجمه شکوری شرکت کننده در بخش فیلم کوتاه جشنواره فرهنگی وهنری از دبیرستان نمونه دولتی شهید چمران بناب در گفت و گو با خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا ،گفت:موضوع بحران آب برای کلیپ کوتاه من از آنجایی به ذهنم خطور کرد که یه نظر من یکی از مشکلات امروز بین المللی کمبود آب است. وی ادامه داد:ما بعنوان آیندگان کشور باید از الان به فکر بحران ها باشیم و به جهانیان با روش های مختلف فرهنگی و هنری گوش زد کنیم.
شکوری بیان داشت:در مرحله منطقه ای 7 رقیب داشتم که به یاری خدا و داوری فشرده ای که صورت گرفت به مرحله استانی راه یافتم.
دانش آموز بخش فیلم کوتاه اذعان داشت:نماهنگ من با عنوان بحران آب در مسابقه فیلم کوتاه پرسش مهر ریاست جمهوری توانست رتبه یک کشوری را کسب کند.
وی مشوق اصلی خود در این راه را چه از نظر روحی و چه مالی خانواده عنوان کرد و افزود:خانواده من مخصوصا پدرم در همه کارها و فعالیت هایم من را پشتیبانی می کرد.
شکوری اظهار کرد ار دوران ابتدایی در زمینه مجری گری،کلیپ و طراحی بروشور فعالیت دارم و در نظر دارم برای آینده بحران های اجتماعی را با فیلم کوتاه به جهانیان گوش زد کنم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن