تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804243442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جریان دیدار هیات فرانسوی با وزیر سوری تاکید شد موضع پاریس در قبال دمشق مورد تایید مردم فرانسه نیست+تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در جریان دیدار هیات فرانسوی با وزیر سوری تاکید شد
موضع پاریس در قبال دمشق مورد تایید مردم فرانسه نیست+تصویر
در جریان دیدار هیات فرانسوی با وزیر سیاحت و گردشگری سوریه، این هیات ضمن انتقاد از سیاست‌های پاریس در قبال سوریه، تاکید کرد که موضع دولت فرانسه در قبال سوریه مورد تایید مردم این کشور نمی‌باشد.

خبرگزاری فارس: موضع پاریس در قبال دمشق مورد تایید مردم فرانسه نیست+تصویر



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، هیات فرانسوی که هم اکنون در دمشق بسر می‌برد، همبستگی خود با ملت و دولت سوریه را در قبال حملات هدفمند و بین المللی تروریستی را اعلام و تاکید کرد که تمام تلاش خود را انجام می‌دهد، تصویری واقعی و حقیقی از آنچه در سوریه رخ می‌دهد، را منتقل کند.  

  این هیات فرانسوی در دیدار با «بشر یازجی»، وزیر سیاحت و گردشگری سوریه خواستار افزایش اقدامات و تلاش‌ها برای جذب گردشگران خارجی و اروپایی به سوریه و تشویق سرمایه گذاران در این کشور شد. هیات مذکور همچنین بر ضرورت افتتاح دفتر سیاحت و گردشگری سوریه در پاریس و دایر کردن سفرهای مستمر برای کودکان سوری که در کشورهای دیگر اقامت دارند و آشنایی آنها با تمدن و فرهنگ سوریه تاکید کرد.  

  «ریما خلیفاوی»، رئیس هیات مذکور تاکید کرد: هدف از این سفر که سوری‌های مقیم فرانسه با همکاری وزارت گردشگری سوریه تحت عنوان «سوریه مهد تمدن‌ها» دایر کردند، اعلام همبستگی با مردم سوریه در جنگش علیه تروریسم و حمایت از اقتصاد این کشور است و در این راستا خواهان این هستیم که این دیدارها و سفرهاپل ارتباطی سوری‌های مقیم خارج کشور با کشورشان مادری‌اشان باشد.  

  خلیفاوی به تمایل بسیاری از فرانسوی‌ها جهت سفر به سوریه، به ویژه پس از نمایشگاه‌هایی که این هیات برپا کرد و طی آنها فرانسوی‌ها را بیش از پیش با سوریه و فرهنگ و تمدنش آشنا کرد، اشاره نمود. در این ارتباط «استفان»، جوان فرانسوی همراه هیات مذکور گفت که اولین بار است، به سوریه سفر می‌کند و هدف وی حمایت از مردم این کشور و ایستادن در کنار آنهاست.  

  وی سیاست خصمانه کشور متبوعش در قبال سوریه را محکوم و با اشاره به اینکه وی مخالف این سیاست است، گفت: می‌داند که مردم سوریه پیش از جنگ در امنیت و صلح زندگی می‌کردند. از سوی دیگر «عبد الناصر العراق»، مهندس تونسی الاصل مقیم فرانسه تصریح کرد که سوریه به نیابت از جهان عرب درحال جنگ است، جنگی که میراث تمدنی و تاریخی و فرهنگی سوریه را نشانه گرفته و می‌توان گفت، این جنگ، جنگ موزه‌ها و تاریخ است.  

  از جهتی «بکور قطان»، مخترع سوری مقیم فرانسه توضیح داد که اولین هدف وی از سفر به سوریه شکستن محاصره اعمال شده بر سوریه و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جوانان سوری از طریق سرمایه گذاری در اختراعاتش برای خدمت به وطن و فرزندان سوریه است. وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از هزار اختراع پزشکی و صنعتی و تکنولوژیکی را در سطح جهانی ثبت کرده، ابراز امیدواری کرد، با اسقبال مسئولان امر در وزارت صنایع و بهداشت زمینه بهره برداری از اختراعاتش و خدمت به وطن برای وی فراهم شود.  

  این درحالی است که «کریستین» شهروند فرانسوی و یکی از اعضای این هیات با عذر خواهی از آنچه رسانه‌های فرانسوی درباره سوریه منتشر می‌کنند و حقایق جاری در این کشور را تحریف می‌کنند، خواستار ایجاد پل دوستی بین دو ملت فرانسه و سوریه شد. در این راستا وزیر سیاحت و گردشگری سوریه در دیدار با این هیات فرانسوی بر اهمیت این سفر در شکستن سد موهوم و خیالی که دولت فرانسه در قبال سوریه ایجاد کرده است، تاکید و تصریح کرد: پافشاری آنها جهت سفر به سوریه بیانگر اختلاف دیدگاه و نظر موجود بین مردم و حکومت فرانسه است.  

  یازجی تاکید کرد که سوریه در معرض جنگ رسانه‌ای تروریستی بزرگی قرار گرفته و این جنگ تاثیر بسیاری بر میراث بشری و جهانی و شمار گردشگران داشته و این اعتقاد وجود دارد، خساراتی که آثار تاریخی و باستانی سوریه متحمل شده، توطئه‌ای هدفمند برای از بین بردن ریشه‌های مردم سوریه است. این هیات شماری از سوری‌ها و اعراب مقیم فرانسه و شخصیت‌های فرانسوی را در برمی‌گیرد که طی سفرشان به سوریه قرار است، از اماکن تاریخی و سیاحتی دمشق و ریف آن نیز دیدن کنند.  

  انتهای پیام/  

94/02/04 - 16:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن