تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820656183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهي خبرنگاران توسط خانه مطبوعات و ارشاد اجرا شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۸:۳۳ق.ظ)
معاون استاندار لرستان: ساماندهي خبرنگاران توسط خانه مطبوعات و ارشاد اجرا شود موج - معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان گفت: ساماندهي خبرنگاران توسط خانه مطبوعات و ارشاد اجرا شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، سيد سعيد شاهرخي امشب در جلسه شوراي اطلاع‌رساني استان لرستان اظهابا تأکيد براينکه يکي از برنامه‌هاي جدي دولت تدبير و اميد بحث تقويت سرمايه‌هاي اجتماعي است، اظهارکرد: اين موضوع زماني محقق خواهد شد که ارتباط بين دولت و ملت نزديک‌تر شود و شعار دولت و ملت، همدلي و همزباني که از سوي مقام معظم رهبري بيان شد، بهترين راه در اين باره است.
وي افزود: رسانه ها عناصري هستند که جايگزيني براي آنها وجود ندارد و به واقع پلي قوي و خوب براي انتقال اخبار و ديدگاه‌ها بين دولت و ملت به‌شمار مي‌روند و بايد فضاي طرح ديدگاه‌هاي مختلف از طريق رسانه‌ها فراهم شود.
معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان تصريح کرد: ايجاد نشاط سياسي نيز در گرو فعاليت رسانه‌ها است و ما نيز همواره به دنبال گسترش کمي و کيفي فعاليت رسانه‌ها هستيم.
معاون استاندار لرستان تعدد نشريات و رسانه‌ها را نشان‌دهنده توسعه هر جامعه دانست و عنوان کرد: خوشبختانه استان لرستان در اين زمينه وضعيت خوبي دارد و رسانه‌هاي پويايي در استان فعاليت مي‌کنند که اميدواريم در کنار پرداختن به نقاط ضعف نقاط مثبت و خوب موجود در استان را نيز مورد توجه قرار دهند، چرا که استان لرستان ظرفيت‌هاي بسيار خوبي دارد که نسبت به مناطق ديگر کمتر به آنها پرداخته شده است.
وي ادامه داد: ترکيب خانه مطبوعات يک فرصت بسيار خوب براي مطبوعات و خبرگزاري‌هاي استان است و ما هم به صورت جدي از خانه مطبوعات حمايت مي‌کنيم و اميدواريم تا پايان ارديبهشت طرح ساماندهي خبرنگاران شروع شود و از اداره ارشاد نيز خواستار رسيدگي و توجه بيشتري به اين موضوع هستيم.
شاهرخي گفت: مجموعه دولت در استان لرستان همواره از نقد منصفانه و دلسوزانه استقبال مي‌کند و اعتقاد ما بر اين است که با همدلي و هم‌فکري مي‌توان نقاط ضعف را شناسايي و آنها را برطرف کرد، ولي يقينا بين نقد منصفانه با تخريب و سياه‌نمايي تفاوت زيادي وجود دارد که البته در استان لرستان و به ويژه در رسانه‌هاي استان افرادي با اين نيت وجود ندارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن