تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820878588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح اشتغال بزرگ شبيه طرح بنگاه هاي زودبازده نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲:۵۸ق.ظ)
دبيرکل خانه کارگر: طرح اشتغال بزرگ شبيه طرح بنگاه هاي زودبازده نيست موج - محجوب گفت: طرح اشتغال بزرگ، بنگاه هاي کوچک هيچ شباهتي به طرح بنگاه هاي زودبازده ندارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، زماني که طرح جديد دولت يازدهم براي ايجاد اشتغال تحت عنوان«اشتغال بزرگ، بنگاه هاي کوچک» مطرح شد، عده اي بر اين اعتقاد شدند که اين طرح ادامه طرح ادامه سياست ايجاد بنگاه هاي زودبازده است که در زمان محمود احمدي نژاد اجرا شد. با اين تفاوت که عنوانش تغيير يافته است. هر چند اين نظر هم داده شد که اگر اين طرح با پشتوانه مالي و هماهنگي در اجرا و نظارت دقيق اجرايي شود در زمينه اشتغال زايي مثمرثمر خواهد بود. عليرضا محجوب،رييس فراکسيون کارگري و دبير کل خانه کارگر درباره اين موضوع به موج گفته است: روند اين طرح با سياست اجرا شده در زمان احمدي نژاد کاملا متفاوت است. وزارت صنعت و معدن و تجارت از طريق سازمان صنايع کوچک عهده دار اين سياست است. صندوق مهر امام رضا به اجراي اين طرح کمک خواهد کرد.
محجوب افزود: واحد مطالعه شده انجام مي دهند. تا آنجايي که من در جريان هستم موضوع در يک دستگاه تخصصي بررسي شده است.
دبير کل خانه کارگر تصريح کرد: طرح اشتغال بزرگ، بنگاه هاي کوچک هيچ شباهتي به طرح بنگاه هاي زودبازده ندارد.
رييس فراکسيون کارگري اضافه کرد: 4 هزار ميليارد تومان ما از محل هدفمندي مصوب کرديم. گفته شده که 1000 ميليارد تومان به حمايت از بيکاران اختصاص يابد.3 هزار ميليارد صرف اشتغال فارغ التحصيلان خواهد شد. بودجه در نهايت در اختيار وزارت کار است.قاعدتا دولت از طريق صندوق مهر امام رضا عمل خواهد کرد. چون اين صندوق صندوق فرصت هاي شغلي بوده تخصصي ترين بخش است.
محجوب گفت: اگر در دولت قبل هم به جاي بانک ها از اين طريق عمل مي کردند اين اشتباهات به وجود نمي آمد. با اين حال هر پول بزرگي اگر مديريت نشود انحراف در هزينه کردن آن به وجود خواهد آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن