تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799377461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواندني هاي دور دنيا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خواندني هاي دور دنيا رونق گردشگری چین/ تایتانیک جدید/ هشدار "زورو" به بوش/ "گابیلا" تنها نیست/ اعتصاب زیست محیطی در ترکیه/ سومین شب خماری معتادان پلی استیشن/ یادگیری شنا برای مرزبانان چین/ عضلات پلاستیکی/ هتل پست مدرن در اسپانیا/ رکوردشکنی در انگورخوری/ سناتور "کوهن" تنهاست/ درگیری تماشاگران برزیلی/ تهدید پلیس با مار ورود روزانه 253 هزار جهانگرد به چینسازمان گردشگری چین اعلام کرد: در 9 ماه آغازین سال 2006 میلادی، 92 میلیون و 200 هزار گردشگر از این کشور بازدید کرده اند. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "چاینا دیلی" نوشت: درآمد ناشی از ورود این تعداد گردشگر به چین، 23 میلیارد و سه میلیون دلار بوده است. این سازمان افزود: ورود جهانگرد به چین نسبت به سال قبل 56/5 درصد افزایش داشته است. گفتنی است به صورت میانگین، روزانه 263 هزار نفر گردشگر وارد چین شده اند.

تایتانیک جدید راه اندازی شدکشتی تفریحی جدید تایتانیک با امکانات منحصر به فرد، سفرهای خود را از این پس آغاز خواهد کرد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "واشنگتن پست" نوشت: این کشتی 12 طبقه و دارای استخر، سونا، جکوزی، آکواریوم تفریحی و مخصوص غواصی، رستوران سه طبقه، آرایشگاه، کافی نت، کافی شاپ، محل اقامت برای مسافران و .... است. این روزنامه تصریح کرد: پیش بینی می شود که تایتانیک مدرن بیش از نوع غرق شده خود مسافران را جذب کند زیرا امکانات و ضریب اطمینان به آن بالاتر از قبلی است. هزینه سفر سه ماهه با این کشتی 17 هزار دلار پیش بینی شده است. هشدار "زورو" به بوشیک گروه از مخالفان دولت جمهوریخواه آمریکا به نام "زورو" از آن ها خواسته اند تا به قانون اساسی و نظام آموزشی این کشور احترام بگذارند. به گزارش عصرایران (asriran.com)، روزنامه "دیلی تلگراف" چاپ انگلیس نوشت: گروه زورو تاکنون نامه های فراوانی به دولت بوش نوشته و به آن ها هشدار داده تا مفاد قانون اساسی را رعایت کنند اما تاکنون پاسخی از جانب مقامات داده نشده است. بنا به نوشته این روزنامه تاکنون 13 هزار نفر به عضویت گروه "زورو" درآمده اند.

آمدیم تا "گابیلا" تنها نباشدهواداران "ژوزف کابیلا" رییس جمهور کونگو به هر ترتیب که شد خود را از دورترین نقاط به کینشازا رساندند تا او را بار دیگر در سمت خود ابقا کنند. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "کونگو پورتال نیوز" نوشت: مردم کنگو از شدت علاقه به کابیلا با خودروهای فرسوده و حتی پای پیاده به پای صندوق های رای آمدند تا او را بار دیگر در سمت ریاست جمهوری نگه دارند. نکته قابل توجه این که وی با کسب 58 درصد از آراء مردم مجددا به سمت ریاست جمهوری رسید. اعتصاب فعالان محیط زیست در ترکیهگروهی از فعالان محیط زیست ترکیه با ورود محموله های زباله های اتمی به کشورشان دست به اعتصاب زدند. به گزارش عصرایران (asriran.com)، روزنامه "جمهوریت" چاپ ترکیه نوشت: حدود 200 نفر از مخالفان دولت ترکیه با تجمع مقابل وزارت کشور این کشور، دفن این حجم از زباله های اتمی را برای محیط زیست خطرناک توصیف کردند. مخالفان دفن زباله ها با پوشیدن ماسک های شیمیایی اعلام کردند: تشعشعات اتمی این زباله ها به حدی است که هیچ وسیله ای نمی تواند مانع از رسیدن آن ها به مردم شود.

سومین شب خماری برای معتادان پلی استیشنبا تولید پلی استیشن 3 توسط شرکت سونی، معتادان به این بازی کامپیوتری در سراسر جهان و آمریکا سومین شب انتظار را درون صف فروش این محصول سپری کردند. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "یو.اس.ای تودی" نوشت: حتی سرمای هوا هم باعث ترک اعتیاد زنان و مردان درون صف نشده و آنها با به همراه آوردن پتو و صندل، قصد دستیابی به پلی استیشن 3 را دارند. این روزنامه افزود: جالب اینجاست که درون این صف های چند کیلومتری هیچ کودکی دیده نمی شود و میانگین سن متقاضیان نیز 27 سال است. یادگیری اجباری شنا برای مرزبانان چینیک مقام نظامی ارتش چین یادگیری شنا با لباس های نظامی را برای سربازان مرزبان این کشور واجب و ضروری توصیف کرد. به گزارش عصرایران (asriran.com)، روزنامه "چاینا دیلی" به نقل از این مقام نوشت: از این پس قرار است دوره های آموزشی شنا برای مرزبانان چینی در سواحل ساینا برگزار شود. در بخشی از تمرین های شنای مرزبانان، شیرجه و حرکت با لباس و کفش درون آب جای گرفته است.

نمایشگاه عضلات پلاستیکینمایشگاه عضلات انسان در شهر گوبن واقع در آلمان برگزار شد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "دی ولت" نوشت: آموزش تئوری دانش آموزان توسط مجسمه های پلاستیکی تاکنون نتیجه خوبی داشته است و در صورتی که محصولات از کیفیت بالاتری برخوردار شوند می توان از آن ها در دانشگاه های پزشکی نیز بهره برد. این نشریه تصریح کرد: صنعت پلاستیک سازی آلمان پیشرفت خوبی داشته و در آینده می توان ربوتهای انسان نما را نیز تولید کرد.  ساخت هتل پست مدرن در اسپانیایک طراح ساختمان اسپانیایی با پیاده کردن ایده خود برای ایجاد یک هتل، محبوبیت زیادی کسب کرد. به گزارش عصرایران (asriran.com)، روزنامه "دیلی ژورنال" نوشت: این طراح پا به سن گذاشته، از حامیان سبک پست مدرنیسم است و هتل مذکور را با دقت عمل فراوان آماده کرده است. هتل مذکور درشهر "ال سیه گو" واقع در شمال اسپانیاست و با نمای رو به کوه، گرانترین محل اقامتی (مبلغ 270 یورو معادل 300 هزار تومان بابت هر اتاق دو تخته) منطقه به شمار می رود.

  رکورد انگور خوری شکسته شدیک تبعه آمریکایی با شرکت در مسابقات حبه انگورخوری سیدنی، موفق به شکستن رکورد این رشته شد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "سیدنی تایمز" نوشت: استیو اسپالدینگ موفق شد با مهار و بلع 1203 حبه انگور ظرف مدت 30 دقیقه رکورد جدیدی به جا بگذارد. این روزنامه افزود: برخی از تماشاگران از فاصله 8 متری حبه های انگور را به سمت دهان شرکت کنندگان پرتاب می کردند و آن ها نیز در مدتی کوتاه می بایست حبه ها را می خوردند.    هیچکس سناتور "کوهن" را تحویل نگرفتیک سناتور آمریکایی در اولین روز حضور در کنگره این کشور قصد داشت از خود عکس بگیرد اما هیچ یک از سناتورهای جناح اکثریت دموکرات حاضر نشدند به او کمک کنند. به گزارش عصرایران (asriran.com)، روزنامه "واشنگتن پست" نوشت: سناتور استیو کوهن از جمهوریخواهان کنگره آمریکا حین خروج از کلاس آموزشی و توجیهی قصد گرفتن عکس یادگاری از خودش را داشت اما هیچکس به خواسته او توجه نکرد و بالاخره وی خودش از خودش عکس گرفت. این روزنامه افزود: این روزها دموکرات ها به واسطه پیروزی در انتخابات مغرور شده اند و حتی برای گرفتن عکس از رقبای جمهوریخواه هم اقدام نمی کنند.

درگیری تماشاگران لیگ برزیلمسابقات فوتبال پارانائنزه مقابل پاچیوس به درگیری بین تماشاگران انجامید. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "ساندی تایمز" چاپ لندن نوشت: میزان درگیری به حدی بود که 35 هزار تماشاگر آرام و قرار نداشتند و بعد از حضور پلیس، 200 نفر راهی بیمارستان شدند. این روزنامه افزود: ظاهرا این افراد به دلیل دشنام های تیم مقابل عصبی شده بودند. تهدید پلیس با ماریک راننده مست استرالیایی زمانی که خودرو پلیس را روبه روی خود دید، تصمیم گرفت برای دور کردن آن ها از خود، ماری که درون کیسه پنهان کرده بود را به جان ماموران بیندازد. به گزارش عصرایران (asriran.com)، روزنامه "سیدنی تایمز" نوشت: راننده مذکور که بعد از شرب نوشیدنی الکلی در حال رانندگی پشت ماشین نشسته بود، برای ترساندن و تهدید پلیس تصمیم گرفت ماری که درون ماشین پنهان کرده بود را به جان آن ها بیندازد. گفتنی است پلیس با وارد آوردن چند ضربه به دست و پای این راننده تاکسی از متواری شدن او جلوگیری کرد و هفته آینده قرار است دادگاه رسیدگی به پرونده این متخلف برگزار شود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1377]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن