تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806722167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواندنی های دور دنیا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خواندنی های دور دنیا متارکه و اسلام آوردن آنجلینا جولی/ آشی که "آرنولد" پخت/ تظاهرات ضد قمار در روسیه/ رکورد قیمت درخت کریسمس شکست/ اگر خدایم زنده بود، شاخش الان دو متر بود/ افشای علت استفاده مایکل جکسون از چادر/ پاندا منقرض نمی شود/ دردسر موبایل های مدرن

متارکه و اسلام آوردن آنجلینا جولی یک منجم هندی پیش بینی کرد سال آینده آنجلینا جولی، هنرپیشه هالیوود از همسرش براد پیت جدا خواهد شد. به گزارش عصرایران (asriran.com)، روزنامه "سون دیز" نوشت: این منجم هندی مدعی است این زوج هنری سال آینده از هم متارکه خواهند کرد و براد پیت مجددا با همسر سابق خود ازدواج می کند. این نشریه هنری افزود: جولی و براد پیت در حال ایفای نقش در فیلم " قلب قدرتمند" در هند هستند و منجم هندی پیش بینی کرده که آذرماه سال آینده جدایی آنها به وقوع خواهد پیوست. در حال حاضر آنجلینا جولی و براد پیت یک فرزند و دو فرزندخوانده دارند . اولی شیلوه و متعلق به براد پیت است و دومی به نام مدوکس پنج ساله و پسر و سومی دختر و 22 ماهه از اتیوپی  است. آنجلینا جولی نیز ادعا کرده در صورت بروز این اتفاق، تحقیقات در مورد گرویدن به دین اسلام را مجددا آغاز خواهد کرد و با افزایش سفرهای خود به کشورهای مسلمان، خواسته دیرینه خود را عملی می کند.

آشی که "آرنولد" پختبعد از حمایت آرنولد شوارتزینگر فرماندار جمهوریخواه از دموکرات ها، وی در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد و نحوه پخت آش را به بدنسازان آمریکایی آموزش داد. به گزارش عصرایران (asriran.com)، نشریه "دی ولت" چاپ آلمان نوشت: آرنولد بعد از آشی که برای همتایان جمهوریخواه خود در جریان انتخابات کنگره پخت، به بدنسازان آمریکایی نیز آشپزی یاد داد تا در مواقع نیاز بتوانند خود را تقویت کنند. بنا به نوشته این نشریه، رژیم غذایی آرنولد شوارتزینگر کاملا سری است و هیچ کس در مورد نحوه تغذیه وی خبر ندارد زیرا حجم عضلات این ستاره سابق هالیوود و فرماندار فعلی کالیفرنیا در حد خود بی نظیر است.

تظاهرات ضد قمار در روسیهگروهی از جوانان روس با برپایی تظاهرات اعتراض آمیز خواستار برخورد قانونی دولت پوتین با قمار بازی در این کشور شدند. به گزارش عصرایران (asriran.com)، روزنامه مسکو تایمز نوشت: جوانان معترض از روند رو به رشد قماربازی در روسیه شاکی هستند و معتقدند والدین آنها با انجام این کار، زندگی و آینده آنها را به مخاطره می اندازند. در این تظاهرات، جوانان مخالف با دراز کشیدن روی صفحه قمار شعار می دادند که "والدین، زندگی و آینده ما را به  تاراج گذاشته اند، متوقفشان کنید".

رکورد قیمت درخت کریسمس شکستگرانترین درخت کریسمس جهان با 21 کیلوگرم طلای خالص در اوزاکای ژاپن ساخته و به نمایش گذاشته شد. به گزارش عصرایران (asriran.com)، روزنامه "آساهی شیمبون" نوشت: مسیحیان ژاپن برای ابراز علاقه و ارادت به دین خود مجسمه طلایی درخت کاج کریسمس را ساخته اند و قیمت آن بالغ بر 100 میلیون ین - معادل 782 میلیون تومان - برآورد شده است. این کاج کریسمس از دو هفته آینده به مدت یک ماه به نمایش گذاشته خواهد شد. نکته جالب توجه اینکه بودائیان ژاپن حرکت اخیر مسیحیان را تقلید از خود توصیف کرده اند زیرا آنها با ساخت مجسمه های طلایی سنگین از بودا، سال نو خود را جشن می گیرند.

اگر خدایم زنده بود، شاخش الان دو متر بودگروهی از گاوپرستان هندی با جمع آوری جمجمه های این حیوان که در گوشه و کنار دهلی نو افتاده بود، مراسم بزرگداشت "گاو" را برگزار کردند. به گزارش عصرایران (asriran.com)، روزنامه "دهلی تایمز" نوشت: خوردن گوشت گاو بین مسلمانان و مسیحیان هند رایج است و همین امر باعث شد تا برای بزرگداشت این حیوان از سوی گاوپرستان تلاش فراوانی شود. دهلی تایمز افزود: گاوپرستان با تلاش بسیار موفق شدند جمجمه های گاوهای ذبح شده را که شاخهای شکسته داشتند را کشف کنند و با ایجاد شاخهای مصنوعی یاد خدایان کشته شده شان را گرامی بدارند. روی یکی از پلاکاردهای افراد شرکت کننده در مراسم نوشته شده بود: اگر خدایم زنده بود، شاخش الان دو متر بود.

افشای علت استفاده مایکل جکسون از چادربالاخره بعد از چند ماه شایعه در مورد استفاده مایکل جکسون از چادر زنانه عربی، علت این امر توسط خود او فاش شد. به گزارش عصرایران (asriran.com)، ضمیمه یکی از روزنامه های امارات به نام "سیتی تایمز" نوشت: مایکل جکسون معتقد است که چهره  اش مجددا نیاز به عمل جراحی دارد و بهتر است مردم او را با این وضع مشاهده نکنند. به همین دلیل استفاده از چادر نقاب دار مشکی هم برای شناخته نشدن او کاربرد دارد هم اینکه آفتاب سوزان بحرین وی را آزار نخواهد داد. مایکل جکسون که هم  اکنون 48 ساله است بر اثر انجام عمل جراحی پلاستیک متعدد به این روز افتاده و به هیچ وجه در انظار عمومی ظاهر نمی شود. وی اعلام کرد: بعد از عمل جراحی پلاستیک قصد دارم از همسرم "دبی رو" جدا شوم و با پرستار کودکانم که در امر بیمه کارکنان موسسه ام نیز کمک شایانی به من کرده است ازدواج کنم.

پاندا منقرض نمی شودیک پاندا که سالها تحت نظر مرکز تحقیقاتی وولونگ جاینت" واقع در جنوب غربی چین بود، موفق شد تنها در طول یک سال شش نوزاد به دنیا بیاورد. به گزارش عصرایران (asriran.com)، روزنامه "آسیا تایمز "نوشت: به مناسبت تولد ششمین نوزاد یک پاندا در طول یک سال، جشن بزرگی در سال نوی مسیحیان این کشور برگزار خواهد شد. یکی از محققان این مرکز گفت: با تولد این شش نوزاد خیالمان راحت شد که می توانیم از نسل رو به انقراض این حیوان حمایت کنیم و آنها را نجات دهیم.

دردسر موبایل های مدرنیکی از خواننده های روزنامه "دیلی ژورنال" در ستون انتقاد این روزنامه از دردسر موبایل های جدید شکایت کرد. به گزارش عصرایران (asriran.com)، "تام یلدز" در روزنامه دیلی ژورنال نوشت: موبایل های مدرن امروز تنها به مدت شش ماه کاربری مفید دارند و بعد از این مدت با مشکل رو به رو می شوند. وی افزود: بیشتر موبایل های سال 2005 به بعد دارای دوربین و سیستم بلوتوث هستند اما این دو وسیله به اصطلاح رفاهی برای دارندگان مشکل ایجاد می کنند. یلدز ادامه داد: زمانی که عکس های متوالی می گیرید و می خواهید آنها را روی کامپیوتر پیاده کنید مطمئن باشید گوشی شما بیش از شش ماه کار نخواهد کرد و برای تعمیر آن باید اقدام کنید. وی سیستم بلوتوث را نیز عامل تبادل ویروس خواند و به طور کل خواستار توقف روند تولید گوشی های موبایل چند منظوره شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 524]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن