واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مسکونی b m.n1362 16 فروردين 1390, 12:40سلام به همه اساتید من این کارو خیلی دوست داشتم هر چند کامل نشد....به هر حال مکس 2011.وی ری.کد.مدلینگ کد بود جای کار زیاد و توانایی من زیا نبود نظراتتون همیشه خوب ببوده..حیف استاد خوبمون فرشیدو امروز فرداست ببرن اورمیشنو مابی فرشید بشیم[:rose::cry::cry:[/QUOTE] poriaabaci 16 فروردين 1390, 18:15سلام دوست عزیزم لطفا راجه به نور پردازیت توضیح بده خیلی کارتو دوست دارم نمیدونم چرا بیخودی خوشم آمده ؟؟:-? ولی چیزی که هست سایه هات خیلی شارپ شدن و طبیعی نیستن:paint: محل اتصال ساختمون به زمین هم مورد داره مصنوعی شده خوش به حالت که استاد خفن داری.من میترسم با هلکوپتر بیان شبونه بدزدنش!:green: nitroxy 16 فروردين 1390, 19:31سلام . خسته نباشی . کار قشنگی زدی . اما یکم رنگاش یکنواخت شده کلا کارت یه ته مایه آبی داره . از تکنیک نور پردازیت خیلی خوشم اومد جالب بود . اما با این سایه اون درخته خیلی غول پیک میشه ؟؟؟:shock: UV متریال هاتو هم اگه اصلاح کنی خیلی بهتر میشه یکم بزرگن . در کل خوشم اومد موفق باشی .:rose: AREF 16 فروردين 1390, 20:57سلام.مرسی کار خوبی شده.خسته نباشی 1- محل اتصال زمین با ساختمون خوب نشده چون که کل کار توی سایه هست و Ambien Occlsion نداره 2-سایه ها خیلی شارپ شدن.تاجایی که من فکر کردم مدل ساختمون حتما دیکانستراکشنی چیزی شده با طرح برگ.پیش خودم گفتم اوستا کار بخواد اجرا کنه چپ و راست فحش میده بهت:lol: 3-دیتیل به شدت کمه.مثلا سنگ ابرو که زیر میزارن تا آب بارون نره به زیر ساختون رو نداره 4-آسمونت فوق العاده شده.خیلی حال داد.اما برای اینکه بهتر بشه بایداز رنگ ٱبی کار کم کنی.حالا یا با Vray Expose یا با Vray Physical Cam با قابلیت white Balance. 5-کار خیلی اوربرایت شده.معمولا باید تو سفیدترین و تاریک ترین نقاط کار دیتیل کار معلوم باشه و نباید از سفیدی یا تاریکی به عنوان سمبل استفاده کرد Hamed 17 فروردين 1390, 09:36سلام آقا کار خوبی شده خسته نباشی دمت گرم عارف انقدر تخصصی میگه که من هیچی حالیم نشد...دمت گرم علی علی m.n1362 17 فروردين 1390, 11:00سلام آقا کار خوبی شده خسته نباشی دمت گرم عارف انقدر تخصصی میگه که من هیچی حالیم نشد...دمت گرم علی علی لام مرسی دم شمام گرم که وقت میذاری خودمم بعضی وقتا نمیفههم م عارف چی میگی ولی کارش درسته:green: AREF 17 فروردين 1390, 11:02من هیچی حالیم نشد...دمت گرم خوبه دیگه!! حالا ما رو دست می ندازین:lol: حالا جدی اگه چیزی رو گنگ گفتم بگین بهتر توضیح بدم.ما در خدمتیم.. بچه ها پست کتاب وی ری بدجوری آپدیت شده ها!! نگاهش بی ضرر هست. m.n1362 17 فروردين 1390, 11:11سلام.مرسی کار خوبی شده.خسته نباشی 1- محل اتصال زمین با ساختمون خوب نشده چون که کل کار توی سایه هست و Ambien Occlsion نداره 2-سایه ها خیلی شارپ شدن.تاجایی که من فکر کردم مدل ساختمون حتما دیکانستراکشنی چیزی شده با طرح برگ.پیش خودم گفتم اوستا کار بخواد اجرا کنه چپ و راست فحش میده بهت:lol: 3-دیتیل به شدت کمه.مثلا سنگ ابرو که زیر میزارن تا آب بارون نره به زیر ساختون رو نداره 4-آسمونت فوق العاده شده.خیلی حال داد.اما برای اینکه بهتر بشه بایداز رنگ ٱبی کار کم کنی.حالا یا با Vray Expose یا با Vray Physical Cam با قابلیت white Balance. 5-کار خیلی اوربرایت شده.معمولا باید تو سفیدترین و تاریک ترین نقاط کار دیتیل کار معلوم باشه و نباید از سفیدی یا تاریکی به عنوان سمبل استفاده کرد به به عارف جان خوبی؟ممنون که همیشه وقت میذاری...متاسفانه نشد زیاد روش کار کنم دانشگاه امون نمیده قبول دارم سایه ها خیلی شارپه من همه تلاشمو کردم خوب بشه ولی جای کار خیلی داره کلا نظراتت همیشه خوب و فنی؟خودتم دوست داشتنی..:oops:ناظم انجمن کجاست خبری نیست ازش؟؟؟مرسی ممنون m.n1362 17 فروردين 1390, 12:10سلام . خسته نباشی . کار قشنگی زدی . اما یکم رنگاش یکنواخت شده کلا کارت یه ته مایه آبی داره . از تکنیک نور پردازیت خیلی خوشم اومد جالب بود . اما با این سایه اون درخته خیلی غول پیک میشه ؟؟؟:shock: UV متریال هاتو هم اگه اصلاح کنی خیلی بهتر میشه یکم بزرگن . در کل خوشم اومد موفق باشی .:rose: ته مایه آبی یکم داره اونم واسه نورمه..درخته غیر واقعی چون خیلی بزرگه واسه سایه این کارو کردم زیاذی اغراق شد ممنون از نظر و وقتی که گذاشتی.:rose: m.n1362 17 فروردين 1390, 12:34سلام دوست عزیزم لطفا راجه به نور پردازیت توضیح بده خیلی کارتو دوست دارم نمیدونم چرا بیخودی خوشم آمده ؟؟:-? ولی چیزی که هست سایه هات خیلی شارپ شدن و طبیعی نیستن:paint: محل اتصال ساختمون به زمین هم مورد داره مصنوعی شده خوش به حالت که استاد خفن داری.من میترسم با هلکوپتر بیان شبونه بدزدنش!:green: ممنون..بیخودیو خوب اومدی................. کف به ساختمون نچسبیده سوتی زیاد داره فرشید که ستاره سهیل شده هلکوپتر چیه تشریفاتی میبرنش کارش درسته در حد 100 به هر حال نور پردازیم چیز خاصی نداره فقط من منبع نوری زیاد میذارم میدونم کار درستی نیست وی ری لایت..وی ری سانو دایرکت که بسته به صحنه میذارم بات شدتای مختلف :rose:بیخودی حس میکنم باحالی:green:مرسی ممنون Mahshid_f3497 17 فروردين 1390, 14:30خیلی خوب شد.نور رو چی دادین؟ poriaabaci 17 فروردين 1390, 18:14ممنون..بیخودیو خوب اومدی................. کف به ساختمون نچسبیده سوتی زیاد داره فرشید که ستاره سهیل شده هلکوپتر چیه تشریفاتی میبرنش کارش درسته در حد 100 به هر حال نور پردازیم چیز خاصی نداره فقط من منبع نوری زیاد میذارم میدونم کار درستی نیست وی ری لایت..وی ری سانو دایرکت که بسته به صحنه میذارم بات شدتای مختلف :rose:بیخودی حس میکنم باحالی:green:مرسی ممنون نه دیگه این آخری ا رو اشتباد گفتی من با خودی باحالم:oops: *farshid* 20 فروردين 1390, 19:32خیلی خوب شد.نور رو چی دادین؟ خانوم مشهید شما تو این چند وقتی که تو سایت فعال بودین مدام از همه همین سوال رو میپرسین نور مهم نیس نور یه خورشیده یه آسمون مهم اینه که همه چیز باهمدیگه به خوبی ترکیب بشن یه سری سایت خوب برای دانلود آموزش وجود داره امضای عارف هم یه توتوریال داره واسه اموزش بهتره سوالای کلی نپرسیم *farshid* 20 فروردين 1390, 20:01کار خوبی شده ولی از اون کاراییه که ایراد تابلو زیاد داره سایه ها بد شدن اوربرایت رو هم بچه ها اشاره کردن بهتره vray sun با سایز بزرگتر انتخاب کنی که یه مقدار هم نیاز به camera corecsion داری در مورد حجم و مدلت ... بهتره گوشه ها رو چمفر کنی اگه رزولیشن بالا استفاده میکنی میتونی فیلتر نرمتری برای کارت استفاده کنی مثل area یا vray lorentso filter خیلی شارپ شده تنظیمات image sampler هم خیلی پایینه خطوط غیر عمودی و افقی کارت پله پله شدن برای رفع 80% مشکلاتش 5 دقیقه هم کافیست m.n1362 21 فروردين 1390, 10:11کار خوبی شده ولی از اون کاراییه که ایراد تابلو زیاد داره سایه ها بد شدن اوربرایت رو هم بچه ها اشاره کردن بهتره vray sun با سایز بزرگتر انتخاب کنی که یه مقدار هم نیاز به camera corecsion داری در مورد حجم و مدلت ... بهتره گوشه ها رو چمفر کنی اگه رزولیشن بالا استفاده میکنی میتونی فیلتر نرمتری برای کارت استفاده کنی مثل area یا vray lorentso filter خیلی شارپ شده تنظیمات image sampler هم خیلی پایینه خطوط غیر عمودی و افقی کارت پله پله شدن برای رفع 80% مشکلاتش 5 دقیقه هم کافیست به به حاج فرشید.ممنون از وقت.به چشم استاد. سعی میکنم یه رندر بهتر بگیرم تو همین پست بذارم:oops::oops::oops::oops:.کارتو تو اورمیشن دیدم کلی حال کردم.:oops::oops:موفق باشی رفیق. m.n1362 21 فروردين 1390, 10:44تو فیلترهام vray lorentso filter نیست ..حاج فرشید کجاست این فیلتره؟ Mahshid_f3497 21 فروردين 1390, 20:19آقا فرشید من مشهید نیستم اولا! ثانیا شما ناظم سوال پرسیده شده تو انجمن هستید؟ سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 528]