واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: معماری داخلی minu 26 دي 1389, 08:53سلام دوستان عزیز اینا آخرین کارهای من هستن از شنیدن نظرات وانتقاداتون خوشحال میشم.دو سوالی هم داشتم با وجود اینکه کلیه مدلینگها رو سبک سازی کردم تا حجم فایلم کمتر بشه ولی بعد از یکی دوبار تست رندر زمانی که می خواستم رندر نهایی بگیرم فایل بسته میشد ولی با دوباره باز کردن تری دی مکس مشکل تاحدی رفع میشد دوم اینکه به متریال کف رنگ دیواره رو هم تحت تاثیر میزاره قبلا با پارکت تیره رندر گرفته بودم که فضا تیره تر میشداگه دراین مورد هم راهنماییم کنیین ممنون میشم. msn_2926 26 دي 1389, 09:08سلام:rose: کار زیبایی شده خصوصاً نمای سنگی که تو کف کار کردی خیلی خوشم اومد تبریک minu 26 دي 1389, 09:10نظرلطفتونه ali hasanzadeh 26 دي 1389, 09:34سلام کار خوبی شده ولی به نظرم میاد که دیوارها یه جوری شدن انگار از جنس کاغذ ساخته شدن. ولی در کل از لحاظ فرم و چیدمان و طراحی زیبا شده . خسته نباشی:cool: minu 26 دي 1389, 09:36سلام ممنون بهتر بود که به متریال گچی دیوار بامپ میدادم تا طبیعی تر به نظر می رسید. minu 26 دي 1389, 09:38سلام کار خوبی شده ولی به نظرم میاد که دیوارها یه جوری شدن انگار از جنس کاغذ ساخته شدن. ولی در کل از لحاظ فرم و چیدمان و طراحی زیبا شده . خسته نباشی:cool: سلام ممنون از یاداوریتون بهتر بود که به مترال گچی بامپ هم می دادم که بهتر وطبیعی تر باشه. GsGraphic 26 دي 1389, 13:17اولی ازسمت چپ رو خیلی دوس دارم شیک و جذاب شده فضای آرامی داره mojtaba_14 28 دي 1389, 19:47..... به متریال کف رنگ دیواره رو هم تحت تاثیر میزاره قبلا با پارکت تیره رندر گرفته بودم که فضا تیره تر میشداگه دراین مورد هم راهنماییم کنیین ممنون میشم. سلام،واسه اینکه تیرگی کفهای یا کلاً متریالهای تیره ای که میسازی یهو کل صحنه رو تاریک نکنن، می تونی از vrayoverride material استفاده کنی،مترال baseاونیه که تو رندر می خوای ببینی،GI mat اونی میشه که تو indirect illumantion محاسبه میشه. .:taymaz:. 28 دي 1389, 20:08سلام دوست عزیز لطفا وقتی کاری رو تو گالری میزارین اطلاعات کاملتری رو بیان کنید تا دوستان بهتر بتونن کمکتون کنن مثل موتور رند و ... موفق باشد minu 14 بهمن 1389, 14:41سلام دوست عزیز کلیه کارها با vrayرندرگرفته شده. *farshid* 14 بهمن 1389, 15:23رندر وسطی خیلی خوب شده فضای جالبی داره از نظر معماری کار خوبی شده رندرشم خوبه یکم به دیتیل بیشتری نیاز داره Ultra 3D 14 بهمن 1389, 15:43کار تمیزی هست فقط چرا این همه نور مخفی و هالوژن داره ؟ ... فکر کنم کنتر اون خونه باید 3 فاز باشه:lol: تو رندری با پارکت ونگه گذاشتی کنار ستون ها اون کف نور هالوژه رو به بالا هست ولی خود هالوژن رو کف نیست .... حالا بگزریم سوال اصلیت نحوه رندر متریال های تیره تو یک صحنه هست که باعث تیره شدن کل محیط می شه: عزیز برای رفع اثر تیرگی کف از overwrite mtl استفاده کن و برای GI , Reflection رنگ دلخواهت رو بده تا تو فضا پخش بشه سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 679]