تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821241247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بارسلونا خواستار جذب بالاسيو مهاجم آرژانتيني بوكا جونيورز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بارسلونا خواستار جذب بالاسيو مهاجم آرژانتيني بوكا جونيورز شد
مسوولان باشگاه بارسلونا اسپانيا خواستار جذب رودريگو پالاسيو مهاجم آرژانتيني باشگاه بوكاجونيورز شدند.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا به نقل از منابع معتبر خبري، يوهان كرويف بازيكن و سرمربي سابق باشگاه بارسلونا كه ارتباط نزديكي با جوآن لاپورتا رييس اين باشگاه دارد در سال گذشته از جذب اين بازيكن پشتيباني كرده بود.

#‪ ;۱۶۰‬پالاسيو ‪ ۲۶‬ساله مهاجم بسيار سريعي است كه گفته مي‌شود ، باشگاه بوكاجونيورز ‪ ۲۰‬ميليون يورو براي فروش وي از باشگاه بارسلونا درخواست كرده است .

اين درحالي است كه مطبوعات ورزشي اسپانيا عنوان كردند ،مقامات باشگاه بارسلونا ‪ ۱۲‬ميليون يورو براي جذب اين بازيكن پيشنهاد كرده‌اند اما گفته مي شود در نهايت اين بازيكن با صرف ‪ ۱۵‬تا ‪ ۱۷‬ميليون يورو به بارسلونا خواهد آمد.

بنا به گفته مسوولان باشگاه بارسلونا قرارداد بارسلونا با اين بازيكن چهار ساله خواهد بود.

در همين حال روزنامه ورزشي آس نيز درهمين راستا گزارش داد، مقامات بارسلونا تصميم دارند ،گيزا مهاجم تيم مايوركا اسپانيا را نيز جذب كنند.

اين در حالي است كه اتوو مهاجم كامروني بارسلونا قصد ترك اين باشگاه را دارد و هانري مهاجم فرانسوي اين تيم نيز از آمادگي بالايي برخوردار نيست ، برهمين اساس مقامهاي باشگاه بارسلونا به دنبال جذب مهاجمان جديد براي اين تيم در سال آينده هستند.

خاطر نشان مي‌شود كه دني گيزا تا كنون ‪ ۲۶‬گل در لاليگا(ليگ برتر فوتبال اسپانيا) به ثمر رسانده و پيش بيني مي‌شود تا جايزه بهترين گل زن را درانتهاي اين فصل از آن خود كند.
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن